return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
Zaterdag 17 december is het weer tijd voor hét toonaangevende indoor dance festival van Nederland.
De Amsterdamse RAI biedt deze nacht het podium aan universele electronische power; een vernieuwende, zinnenprikkelende, knallende, bulderende achtste editie van Innercity.

Maandag 3 oktober schotelt ID&T je de eerste teaser voor in de vorm van de Innercity website, die deze dag online gaat.

Maak je op voor een zeer verrassende line-up, een eye-opener voor iedereen die van vernieuwing houdt. Innercity zal de muzikale speeltuin zijn van de artiesten zélf; zij zijn het die het dak eraf gaan blazen. Ook gaat maandag 3 oktober de kaartverkoop van start via TicketOnline en de overige bekende voorverkoopadressen.

bron: www.id-t.com
jp
Aanwezig

Dit jaar 3 voor de prijs van 1? :p
Freezel
Ben er gewoon weer bij ;)
magrec
idd ja prijs net zo laag als vorig jaar???:p :p

Id&t maak nu maar waar wat je gaat zeggen dan over muzikale vernieuwing........:rolleyes:
Ouwe Dwaas
Dit is de officiele website die 3 oktober live gaat:

http://innercity.id-t.com/innercity2005/
jp
Beetje jammer om ID&T af te zeiken want grootste concurrent UDC maakt er helemaal een potje van (Strike One, Dance Valley Winter)

Voor (echte) muzikale vernieuwing moet je naar een clubavond
New Wave
Ik moet werken, stata nu al in me planning.
Hopen dat de techno-line up retestrak is maar ik vrees voor het ergste. Zal wel zo'n harde line-up worden.
MaGiK54
De line-up moet wel heel erg goed zijn, want verleden jaar wasset een dertien in een dozijnfeest waar ik zeker geen 50 euro voor over heb.
eieregooie
idd

toonaangevend me reet :p
Disney
Innercity was vorig jaar zelfs met 2 voor 1 nog ongelooflijk kut, dus denk niet dat ik het dit jaar weer ga proberen.

@win
Ik vrees dat dit een vijf op een rij gaat worden :p
Blijft een jeugdsentiment dat eerste feest van me en ik vind feesten in de Rai echt top, hoewel ik hier bar weinig medestanders in zal vinden boeit dit me echt geen ruk!

Ik denk dat ze dit jaar echt een goede line-up gaan neerzetten. Ik denk dat Angello and Ingrosso beide voor het eerst samen in NL zullen gaan draaien, let maar op :P Verder verwacht ik dat electro een eigen zaal gaat krijgen en dat de prog line-up weer behoorlijk zal zijn. Wat trance betreft wordt het nog een beetje gissen, ligt eraan of ze samenwerken met black hole die dan weer standaard Fijneman en co stuurt...
basd
En natuurlijk ben ik ook weer enorm benieuwd naar de muzikale vernieuwing, de zeer verrassende line-up en de eye-opener. Misschien gaan de DJs dit jaar wel ondersteboven draaien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement