|
סרטים!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
חשבתי על זה ואף פעם בכל הזמן הזה שהייתי כאן לא היה פה דיבור על סרטים יפים או המלצות על סרטים ששווה לראות אז חשבתי לפתוח טרד כזה...
בכל אופן
לכל חובבי האמריקן פאי ופארודיות כאלו
אני ממליץ בחום על הסרט
Not Another Teen Movie
זה פשוט סרט אלוף שיורד על כל הקטע הזה של סרטי הנוער...
קיצר, תראו ותבינו :)
ועוד סרט שיתאים יותר לקרועים שבנינו כמו אריאל לדוגמא הוא
אחי איפה האוטו
זה סרט פשוט קורע!!!!!!
במיוחד הקטע שהכלב לוקח שאכטה מהג'וינט ומתמסטל רצח :)
ועוד סרט נוער נחמד מאוד:
Road Trip
זה סרט בלאגן רצח עם כמה שחקנים ששיחקו באמריקן פאי,
גם מומלץ בחום
:) |
|
|
| arik |
שר הטבעות היה סרט אדיר
האפקטים הכי טובים שהיו
ועלילה בת זונה
האבתי גם את כל השני סרטים של מת לצעות
אני מת על פרודיות |
|
|
| Gil Shwarts |
אני לא אוהב סרטים בסגנון הזה של שר הטבעות...
מת לצעוק אכן היה גדול, במיוחד הקטע עם התוכי בסרט השני
זה רצח אותי מצחוק!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואי כמה זמן לא ראיתי סרט בקולנוע
חבל על הזמן
אבל עכשיו הבני זונות האלה העלו את המחיר ל 33 שקל !!!!!
גנבים מסריחים |
|
|
| Gil Shwarts |
תמיד יש DVD
או אינטרנט במקרה שלי :) |
|
|
| MoSH_MaN |
שישי שעבר ראיתי בקולנוע "בלק הוק דאון" וזה פשוט סרט מלחמה ע-נ-ק פשוט כל כך אמיתי וכל כך טוב מומלץ בחום ללכת לראות אבל היום יש שביתה על הבתי קולנוע בגלל שדווקא עכשיו הם מעלים את המחיר! חוצפה!
זוכרים שזה עלה 18 שקל?!?!
וגיל אחי תעשה טובה שנה את הטופיק לסרטים...
וסרטים מהאינטרנט אני מוריד רק דיווקס או אס וי סי די ולא וי סי די שזה מסריח |
|
|
| Dj-2TaLL |
אחלה נושא!!!!
אני רק יציין את הסרט הכי גדול בכל הזמנים הלו הוא:
M A T R I X
אין זה פשוט סרט ענק!!!
ואם מדברים על פרודיות...
אני פשות חולה על
ROBIN HOOD: MEN IN TIGHTS
לכל בעלי חוש ההומור האמריקאי שיהנו מהסרט הזה...
יש גם עוד סרט ענק שצוחק על כל סרטי הסנדק: הסנדק מת מצחוק
או
MAFIA
זה פשוט חבל"ז אני נקרע מצחוק כל פעם מחדש... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
road trip
זה דיי מצחיק ובעיקר בגלל טום גרין שהוא האיש הכי קרוע שראיתי בחיים שלי
אגב מטריקס
מתי יוצא כבר מטריקס2????? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
road trip
זה דיי מצחיק ובעיקר בגלל טום גרין שהוא האיש הכי קרוע שראיתי בחיים שלי
אגב מטריקס
מתי יוצא כבר מטריקס2????? |
2003
סרט טוב אבל שמע ,אני לא חושב שהוא הכי גדול ואני לא חושב שצריך כל יום לראות אותו נמרוד! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שישי שעבר ראיתי בקולנוע "בלק הוק דאון" וזה פשוט סרט מלחמה ע-נ-ק פשוט כל כך אמיתי וכל כך טוב מומלץ בחום ללכת לראות אבל היום יש שביתה על הבתי קולנוע בגלל שדווקא עכשיו הם מעלים את המחיר! חוצפה!
זוכרים שזה עלה 18 שקל?!?!
וגיל אחי תעשה טובה שנה את הטופיק לסרטים...
וסרטים מהאינטרנט אני מוריד רק דיווקס או אס וי סי די ולא וי סי די שזה מסריח |
למה אחי?
וי סי די זה פשוט מאוד ואיכות מצויינת
הרי שאתה מוריד אותו זה יוצא קובץ .bin
אז מה שאני עושה הוא נכנס לקובץ, ומושך ממנו רק את הmpg
ואז יש לי סרט :)
חוץ מזה, דיו איקס (DIVX) זה לא פורמט של די וי די ולכן אני לא יכול לראות אותו בדי וי די וזה מעצבן... :)
בRoad Trip
הקטע הכי מצחיק היה שהם קפצו מעל הגשר עם הרכב ואז הוא התפרק להם
ועד היום לא הבנתי את מטריקס... ראיתי אותו בקולנוע כשהוא יצא ועד היום אפילו בדקה הזאת אני לא מבין מה הלך שם :) |
|
|
| Agent-Fire |
Ice Age
הולך להיות סרט ענק!
ראיתי שני טריילרים שלו והם פשוט קרועים רצח!
אגב בקשר לאיכויות
יותר חשוב המקור של הסרט
כל עוד זה מדיוידי (DVDRip)
או מסקרינר שיצא על דיוידי (Screener DVDrip)
זה איכות מצויינת, ולא משנה באיזה פורמט הוא מגיע כי יכולים להיות גם דיויאיקסים גרועים (כאלו שמצולמים בקולנוע)1 |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
Ice Age
הולך להיות סרט ענק!
ראיתי שני טריילרים שלו והם פשוט קרועים רצח!
אגב בקשר לאיכויות
יותר חשוב המקור של הסרט
כל עוד זה מדיוידי (DVDRip)
או מסקרינר שיצא על דיוידי (Screener DVDrip)
זה איכות מצויינת, ולא משנה באיזה פורמט הוא מגיע כי יכולים להיות גם דיויאיקסים גרועים (כאלו שמצולמים בקולנוע)1 |
נכון ברור
אבל שמע
SVCD
האיכות הכי טובה הכל שם יוצא מDVD
והDVD החדשיםם והמתקדמים יכולים להראות אותם!
VCD
זה איכות מסריחה! איפה אתה חי גיל???!?!? והיא כן פועלת בDVD ולפעמים אני מוריד סקרינרים שלה לDVD וראוה בDVD כי אז האיכות קצת משתפרת
וDIVX אני הכי אוהב כי זה איכות אדירה תופס הכי פחות מקום ויש לי מסך 19 אינץ' ומערכת שמחוברת למחשב אז זה אדיר לראות סרטים ככה! |
|
|
|
|