return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
סרטים!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
חשבתי על זה ואף פעם בכל הזמן הזה שהייתי כאן לא היה פה דיבור על סרטים יפים או המלצות על סרטים ששווה לראות אז חשבתי לפתוח טרד כזה...


בכל אופן
לכל חובבי האמריקן פאי ופארודיות כאלו
אני ממליץ בחום על הסרט

Not Another Teen Movie

זה פשוט סרט אלוף שיורד על כל הקטע הזה של סרטי הנוער...

קיצר, תראו ותבינו :)


ועוד סרט שיתאים יותר לקרועים שבנינו כמו אריאל לדוגמא הוא

אחי איפה האוטו

זה סרט פשוט קורע!!!!!!
במיוחד הקטע שהכלב לוקח שאכטה מהג'וינט ומתמסטל רצח :)


ועוד סרט נוער נחמד מאוד:

Road Trip

זה סרט בלאגן רצח עם כמה שחקנים ששיחקו באמריקן פאי,
גם מומלץ בחום
:)
arik
שר הטבעות היה סרט אדיר
האפקטים הכי טובים שהיו
ועלילה בת זונה

האבתי גם את כל השני סרטים של מת לצעות
אני מת על פרודיות
Gil Shwarts
אני לא אוהב סרטים בסגנון הזה של שר הטבעות...

מת לצעוק אכן היה גדול, במיוחד הקטע עם התוכי בסרט השני
זה רצח אותי מצחוק!!
Hell_Copter
וואי כמה זמן לא ראיתי סרט בקולנוע
חבל על הזמן

אבל עכשיו הבני זונות האלה העלו את המחיר ל 33 שקל !!!!!
גנבים מסריחים
Gil Shwarts
תמיד יש DVD
או אינטרנט במקרה שלי :)
MoSH_MaN
שישי שעבר ראיתי בקולנוע "בלק הוק דאון" וזה פשוט סרט מלחמה ע-נ-ק פשוט כל כך אמיתי וכל כך טוב מומלץ בחום ללכת לראות אבל היום יש שביתה על הבתי קולנוע בגלל שדווקא עכשיו הם מעלים את המחיר! חוצפה!

זוכרים שזה עלה 18 שקל?!?!

וגיל אחי תעשה טובה שנה את הטופיק לסרטים...

וסרטים מהאינטרנט אני מוריד רק דיווקס או אס וי סי די ולא וי סי די שזה מסריח
Dj-2TaLL
אחלה נושא!!!!
אני רק יציין את הסרט הכי גדול בכל הזמנים הלו הוא:
M A T R I X
אין זה פשוט סרט ענק!!!

ואם מדברים על פרודיות...
אני פשות חולה על
ROBIN HOOD: MEN IN TIGHTS
לכל בעלי חוש ההומור האמריקאי שיהנו מהסרט הזה...

יש גם עוד סרט ענק שצוחק על כל סרטי הסנדק: הסנדק מת מצחוק
או
MAFIA
זה פשוט חבל"ז אני נקרע מצחוק כל פעם מחדש...
DJ-Kreing^^
road trip
זה דיי מצחיק ובעיקר בגלל טום גרין שהוא האיש הכי קרוע שראיתי בחיים שלי

אגב מטריקס
מתי יוצא כבר מטריקס2?????
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
road trip
זה דיי מצחיק ובעיקר בגלל טום גרין שהוא האיש הכי קרוע שראיתי בחיים שלי

אגב מטריקס
מתי יוצא כבר מטריקס2?????


2003

סרט טוב אבל שמע ,אני לא חושב שהוא הכי גדול ואני לא חושב שצריך כל יום לראות אותו נמרוד!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שישי שעבר ראיתי בקולנוע "בלק הוק דאון" וזה פשוט סרט מלחמה ע-נ-ק פשוט כל כך אמיתי וכל כך טוב מומלץ בחום ללכת לראות אבל היום יש שביתה על הבתי קולנוע בגלל שדווקא עכשיו הם מעלים את המחיר! חוצפה!

זוכרים שזה עלה 18 שקל?!?!

וגיל אחי תעשה טובה שנה את הטופיק לסרטים...

וסרטים מהאינטרנט אני מוריד רק דיווקס או אס וי סי די ולא וי סי די שזה מסריח



למה אחי?
וי סי די זה פשוט מאוד ואיכות מצויינת
הרי שאתה מוריד אותו זה יוצא קובץ .bin
אז מה שאני עושה הוא נכנס לקובץ, ומושך ממנו רק את הmpg
ואז יש לי סרט :)

חוץ מזה, דיו איקס (DIVX) זה לא פורמט של די וי די ולכן אני לא יכול לראות אותו בדי וי די וזה מעצבן... :)

בRoad Trip
הקטע הכי מצחיק היה שהם קפצו מעל הגשר עם הרכב ואז הוא התפרק להם

ועד היום לא הבנתי את מטריקס... ראיתי אותו בקולנוע כשהוא יצא ועד היום אפילו בדקה הזאת אני לא מבין מה הלך שם :)

Agent-Fire
Ice Age
הולך להיות סרט ענק!
ראיתי שני טריילרים שלו והם פשוט קרועים רצח!

אגב בקשר לאיכויות
יותר חשוב המקור של הסרט
כל עוד זה מדיוידי (DVDRip)
או מסקרינר שיצא על דיוידי (Screener DVDrip)
זה איכות מצויינת, ולא משנה באיזה פורמט הוא מגיע כי יכולים להיות גם דיויאיקסים גרועים (כאלו שמצולמים בקולנוע)1
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire
Ice Age
הולך להיות סרט ענק!
ראיתי שני טריילרים שלו והם פשוט קרועים רצח!

אגב בקשר לאיכויות
יותר חשוב המקור של הסרט
כל עוד זה מדיוידי (DVDRip)
או מסקרינר שיצא על דיוידי (Screener DVDrip)
זה איכות מצויינת, ולא משנה באיזה פורמט הוא מגיע כי יכולים להיות גם דיויאיקסים גרועים (כאלו שמצולמים בקולנוע)1


נכון ברור

אבל שמע
SVCD
האיכות הכי טובה הכל שם יוצא מDVD
והDVD החדשיםם והמתקדמים יכולים להראות אותם!
VCD
זה איכות מסריחה! איפה אתה חי גיל???!?!? והיא כן פועלת בDVD ולפעמים אני מוריד סקרינרים שלה לDVD וראוה בDVD כי אז האיכות קצת משתפרת

וDIVX אני הכי אוהב כי זה איכות אדירה תופס הכי פחות מקום ויש לי מסך 19 אינץ' ומערכת שמחוברת למחשב אז זה אדיר לראות סרטים ככה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement