|
Wat hebben we dit weekend gedaan??
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| Ja ik was gisteren bij tiesto in de OPERA in arnhem hij draaide op zich best wel relaxt...maar erg erg soft.Het is duidelijk dat hij nog steeds super populair is...Hij betrad het podium en iedereen zat meteen al te gillen.Hij opende erg lekker maar naar mate de ste werd het steeds saaier en porgressiver maar op het einde maakte hij het toch wel weer goed :) |
|
|
| Blik |
| naar de gompie, een typische bossche kroeg. Was wel tof, Barthezz met "on the move" een paar keer gehoord (A en B Mix). maar zoals meestal wel tof |
|
|
| Henkie_henk |
| Ik heb me de kanker geleerd.... nou nou wat een leuk weekend... |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Akira
Ja ik was gisteren bij tiesto in de OPERA in arnhem hij draaide op zich best wel relaxt...maar erg erg soft.Het is duidelijk dat hij nog steeds super populair is...Hij betrad het podium en iedereen zat meteen al te gillen.Hij opende erg lekker maar naar mate de ste werd het steeds saaier en porgressiver maar op het einde maakte hij het toch wel weer goed :) |
Blij dat ik dan toch niet gegaan ben ;) Vond f25,- voor 2 uurtjes wel een beetje jammer...
Ik ben dus helemaal niet uitgeweest, bezig geweest met een kolere scriptie. En hij is nog niet af.... |
|
|
| moogwai |
Zoals elke zaterdag gewerkt en gevoetbald... :D
Verder nog een verjaardagje gevierd en daarna naar de Time-Out gegaan... waar het weer eens TE druk was. |
|
|
| Akira |
| nee inderdaad die 25 piek was het niet waard...aangezien het ook nog es vies druk was had je super weinig ruimpte.En ja hij had niet eens de volle 2 uur gedraaid hij kwam al een half uur te laat en om 2.10 nokte die er al mee.Ja die resident DJ was ook niet alles... |
|
|
| Mysteric |
Tja...die Tiesto. Ik vind ISOS2 ook al erg matig eigenlijk, heel soft.
Ik heb ergens gelezen dat hij @ Gatecrasher ook niet echt zijn naam heeft waargemaakt. Die Engelsen hadden wel wat meer verwacht dan dat hij daar liet zien. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Blij dat ik dan toch niet gegaan ben ;) Vond f25,- voor 2 uurtjes wel een beetje jammer...
Ik ben dus helemaal niet uitgeweest, bezig geweest met een kolere scriptie. En hij is nog niet af.... |
Haha i hear ya man!.. LoL ik heb morgen een of andere schijt stuff ding over engels op hbo niveau.. nou t zal wat worden.. en woensdag een tentamen over Bedrijfseconomie tot weet ik veel wat allemaal!!! YEESSSSSSSSSSSSSS
www.uittreksels.nl staan daar nie wat scripties?? die je kan gebruiken (als info bron natuurlijk ;-) |
|
|
| djiwan |
Ik heb me helemaal klem gezopen in onze stamkroeg www.cafetriade.nl die dj stefan van cooldowncafe ofzo was er, dus zat nix anders op dan mezelf helemaal klem te zuipen want goede muziek was er niet.
BEETJE JAMMER |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
naar de gompie, een typische bossche kroeg. Was wel tof, Barthezz met "on the move" een paar keer gehoord (A en B Mix). maar zoals meestal wel tof |
ik kom ook weleens in de gompie vooral op vrijdag middag en soms op zaterdag is wel gezellig daar, (zeker als je veel mensen daar kent)
dit weekend ben ik zelf naar de ster in nieuwkuijk geweest, zoals altijd weer lekkere techno, veel bier en mooie vrouwen |
|
|
| Dwingo |
Moogwai, de Time Out is inderdaad geen pretje op zaterdagavonden. Bovendien kan ik over iedereen heen kijken in het weekend, dus dat is ook niet echt cool.
Afgelopen zaterdag ben ik lekker naar 'de tapperie' geweest. Een van de vele kleine maar gezellige kroegen in Venlo. Daar hebben we de hele avond pitchers gedronken, dus ik had een flink stuk in mijn kraag toen ik naar huis probeerde te fietsen. De Dj daar is een vriend van me en hoewel er normaal niet veel trance gedraaid word heb ik hem zover gekregen toch wat leuke nummers door de boxen te pompen. Het is dan wel de wat commercielere trance (delerium, safri duo, the moon, barthezz, potatoheads etc.) maar het is beter dan de backstreet boys dacht ik zo. |
|
|
| djiwan |
| ik was bij gielen in berlikum dit weekend was errug gezellig heb nog ff met em gesproken, vond het zelf ook een geslaagde avond. |
|
|
|
|