|
Goeie films (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Wij hebben het geprobeert maar toen we aankwamen (1 uur te vroeg) had de plaats nog maar 80 plaatsen vrij en vonden we het de moeite niet :) (na elke minuut dat we opkeken waren en 10 plaatsen minder :) )
Dan maar naar Kill Bill gezien en ik vond het we lnog goed.
Had er eigenlijk meer van verwacht, maar het was echt goede martial artists style (beetje minder zwaarden, meer vechtsporten zou ik gedaan hebben maar ja :) )
En ja, open eindes sucken echt wel negerkloten |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by pooley
En ja, open eindes sucken echt wel negerkloten |
Is da lekker? :( |
|
|
| pooley |
| Nee, kheb he gehoord van horen zeggen ! |
|
|
| Pumaz |
Jaja zeggen...
Vieze jongen ;) |
|
|
| Pumaz |
Ik ben vandaag naar Kill Bill gaan zien, en ik wist dat hij geweldadig zou zijn, maar ik was er niet op voorbereid juist hoe. HIj is héél anders dan de andere Tarantino-films, behalve dat het ook in flashback/flashforword vorm gemonteerd is...
En ik heb 2 intressante trailers gezien: Lord Of The Rings : The Return Of The King ziet er weer als een groot spektakel uit, en heel de zaal (ik en mijn kameraden dus) hebben ons kreupel gelachen met die van Scary Movie 3. "There is a videotape, and seven days after you see it... a week has past" Van wat ik zag zijn er parodien op The Ring, The Matrix en 8 mile... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En ik heb 2 intressante trailers gezien: Lord Of The Rings : The Return Of The King ziet er weer als een groot spektakel uit, en heel de zaal (ik en mijn kameraden dus) hebben ons kreupel gelachen met die van Scary Movie 3. "There is a videotape, and seven days after you see it... a week has past" Van wat ik zag zijn er parodien op The Ring, The Matrix en 8 mile... |
Hey! Wel goed quoten he! Het is
"There's a videotape. And if you watch it, seven days later... will be one week from today"
sorry hehe, maar ik zie al die trailers tientallen keren :p |
|
|
| Eagle` |
Je mag hem van mij eens lenen pooley :)
Mensen, voor het geval jullie het nog niet wisten:
WOENSDAG MATRIX REVOLTIONS!!!!!!!! |
heb hem gezien eerste dag, niet altijd alles is klaar en duidelijk, maar als je theoriën er es op naleest van sommigen op chillout room worden veel dingen duidelijk.
Minpunt was battle in zion dat veel te lang duurde imo, ze konden misschien andere dingen meer uitwerken, nog dingen als bv stuk met merovinger, heeft basicly gewoon tzelfde herhaald van vorige film .
Spoiler
stuk rond die equation vonk ik eigelijk sterk in elkaar zitten, ze moest in evenwicht zijn, wel dat is dan ok gebeurd opt laatste met neo en smith. Congrats to writers for this one
:toocool:
einde spoiler
Kortom, al bij al geen slechte film |
|
|
| arj1o1 |
| gisteren memento blijft leuk die film! |
|
|
| BEACHBOY |
en heel de zaal (ik en mijn kameraden dus) hebben ons kreupel gelachen met die van Scary Movie 3. "There is a videotape, and seven days after you see it... a week has past" Van wat ik zag zijn er parodien op The Ring, The Matrix en 8 mile... |
Ik ook !!! Lag ook dubbel van het lachen als ik die trailer zag... En ik was ook naar Kill Bill gaan kijken op dat moment...
Hmmmm, coincidence? I think not.... :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | | "There is a videotape, and seven days after you see it... a week has past" |
prachtige uitspraak ..... :haha: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
heb hem gezien eerste dag, niet altijd alles is klaar en duidelijk, maar als je theoriën er es op naleest van sommigen op chillout room worden veel dingen duidelijk.
Minpunt was battle in zion dat veel te lang duurde imo, ze konden misschien andere dingen meer uitwerken, nog dingen als bv stuk met merovinger, heeft basicly gewoon tzelfde herhaald van vorige film .
Spoiler
stuk rond die equation vonk ik eigelijk sterk in elkaar zitten, ze moest in evenwicht zijn, wel dat is dan ok gebeurd opt laatste met neo en smith. Congrats to writers for this one
:toocool:
einde spoiler
Kortom, al bij al geen slechte film |
ik vond hem niet zo goed.
special fx waren overweldigend, maar er zaten een paar typische melige hollywood-scènes in. het ging ook te snel naar mijn mening. |
|
|
| Pumaz |
| Toen ik naar The Matrix was gaan zien ben ik tijdens de pauze naar het toilet moeten gaan, en in het passeren hoor ik een blonde del "en ik verstaer weer niks van" zeggen, vond ik best wel grappig... |
|
|
|
|