|
Goeie films (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Gladius
Heeft iemand 'Der Untergang' al gezien? M'n zus (weet veel van films) vond hem iig zeer goed, dus ik wil hem zeker gaan zien. Schijnt echt goed geacteerd te zijn en vooral: objectief. |
ja moeten ze ook eens doen natuurlijk.
hitler afschilderen als satan is natuurlijk ook niet altijd zo best |
|
|
| pooley |
Shaw is ook een zeer goeie film, weird einde.
Echt een aanrader, a la se7en :)
Zwarte kamer, volume beetje luider :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
heeft saten meer dan 1000000 doden op zijn geweten?:nervous: :rolleyes: |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by djcresto
Hoeveel doden heeft Bush op zijn geweten? Die noemen ze toch ook nie bandiet, laat staan satan. |
|
|
| Dark Apostle |
Hitler was een mens, veel mensen hebben het daar moeilijk mee omdat ze dan moeten erkennen dat zowat iedereen hetgeen kan flikken wat hij heeft gedaan en er hebben hem er al voorgegaan en nagegaan, maar mensen in het algemeen zien ze liever geportraiteerd als emotieloze hole karakters die overlopen van het kwaad, dan kunnen ze het makkelijker verwerken. |
|
|
| MikeVee |
Wat meer on-topic dan.
The Machinist: Beetje vreemd vehaal over iemand die al een jaar niet kan slapen, maar geweldige acteerprestaties, zeker van Christian Bale. Wat een transformatie die voor de rol heeft ondergaan, zeker in vergelijking met zijn rol in American Psycho :eek: . |
|
|
| Pumaz |
| Paar dagen geleden nog eens Amores perros boven gehaald, ik was vergeten hoe goed die wel is :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
mja. hitler was zoals apostle al zei, ook een mens, tis gewoon verkeerd gegaan dat hij zo'n hoge functie heeft kunnen bemachtigen, en de duitser waren dan goedgelovig, en deden gewoon wat hij vroeg, dus de schuld ligt niet alleen bij hitler zelf e.
tis heel cru en egoistisch wat ik nu ga zeggen, pas op ik keur het niet goed wat hij heeft gedaan, en welke methoden dat hij daarvoor gebruikte, maar uiteindelijk zo heel slecht was het niet dat he op 5 jaar een hele hoop mensen zijn gestorven. Het zelfde geldt een beetje voor die tsunami... pas op: Ik vind het heel erg, en ik wens niemand dat toe. maar slecht is het niet, vind ik.
@mike vee: mja die christian bale is best wel een goed acteur.
equilibrium al gezien? zeker de moeite |
|
|
| Bertn |
| ?? da moogt ge nu toch ne keer nader verklaren zenne:) |
|
|
| Kaidreas |
moest ik het meemaken ik zou er ook kapot van zijn enz...en tis allemaal zeer erg enz.
Maar als het niet was gebeurd waren een hele hoop mensen blijven leven... ik bekijk het heel objectief.. maar eigenlijk is het wel eens goed geweest om de bevolkingsgroei stabiel te houden. |
|
|
| MikeVee |
@mike vee: mja die christian bale is best wel een goed acteur.
equilibrium al gezien? zeker de moeite |
Yep, geweldige openinsscene, als de politie ergens binnevalt op zoek naar de "Mona Lisa" gewoon om het te verbranden. |
|
|
| Kaidreas |
maar die puppie scene----> oooooow kei erg.
ma kvond het einde een beetje overdreven, alle beetje te simpel. |
|
|
|
|