|
Goeie films (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Gisteren ook naar Pirates 2 gaan kijken. Heerlijk entertainment, ik heb ervan genoten.
| quote: | Originally posted by Phortastic
Net Running Scared gezien.
**KLEIN SPOILER ALERT VOOR BENNY** |
Merci, maar het was niet nodig: ik had Running Scared een tijdje terug al gezien. Sterke film! |
|
|
| diddi |
Juist 'Crash' gezien (click )
De film is opgebouwd uit een paar dooreenlopende verhaallijnen. De clue blijft lang uit en soms vraag je je af waar de samenhang is. Maar naderhand wordt alles (iets of wat) duidelijk. Toch enkele kippevel momenten gehad! Mooie film, subtiel en met een boodschap!
Score: 9/10 ;) |
|
|
| Phortastic |
| ^ Jup, top 3 van vorig jaar for sure IMO |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Loraine
Lord Of War werd me aangeraden, dus die ga ik eens kijken :o
|
Gister tot halverwege gekeken, kon op een-of-andere manier de aandacht nie behouden. Ben toen maar gaan mixen :happy2:
Ns kijken of ik die tot eind uit kan zitten vanaaf :nervous: |
|
|
| kokkenmaster |
Gisteren mijn 'topper van 2006 tot nu toe' gezien:
Miami Vice
Karakteruitdieping, actie, muziek, camerawerk, verhaal... Alles zat gewoon goed in elkaar en ik heb er helemaal van genoten. Een dvd-aankoop wordt dit wel denk ik. |
|
|
| Loraine |
Colin Farrell & Jamie Foxx
Die moet ik idd echt gaan kijken ! :cool: |
|
|
| kokkenmaster |
Colin Farrell & Jamie Foxx
Maar verwacht geen Bad Boys 3 zoals het koppel die met me mee was. Zit veel meer verhaal in... |
|
|
| FCB_Fanatic |
+1, da's ook ne film waar ik enorm naar uit kijk :eyes:
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Maar verwacht geen Bad Boys 3 zoals het koppel die met me mee was. Zit veel meer verhaal in... |
maar goed ook, ik heb liever ne actie film met een goed verhaal dan zoiets als Bad Boys. Beide films vond ik op zich nog wel meevallen, maar vooral bij de tweede zaten een aantal scenes in die enorm overdreven waren. |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maar goed ook, ik heb liever ne actie film met een goed verhaal dan zoiets als Bad Boys. Beide films vond ik op zich nog wel meevallen, maar vooral bij de tweede zaten een aantal scenes in die enorm overdreven waren. |
De 1e was nog ok (op dvd) maar die 2e was idd ZO overdreven dat em gewoon slecht werd... |
|
|
| Bertn |
| Bad Boys vergelijken met eender welke film van Michael Mann is al een misdaad op zich IMO:p |
|
|
| FredNova |
| Dit weekend Pirates o/t C 2 gaan zien... kvond em toch heel wat minder dan den 1ste |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
De 1e was nog ok (op dvd) maar die 2e was idd ZO overdreven dat em gewoon slecht werd... |
chill.. whoosaaaaaaaah :p |
|
|
|
|