|
Goeie films (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
verdacht goed uitziende, jongeren |
een aantal mss, maar belange niet allemaal :)
vandaag nog crash gezien en gisteren king kong :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
gisteren king kong gezien: wow wat een film! ik was echt impressed, en had enorm veel medelijden met die aap... |
eindelijk ook es gezien. Ik moet u bijtreden ;)
goede film zeker en vast! 7.8 vind ik wel correcte rating trouwens :) |
|
|
| Gladius |
"V for Vendetta", te veel van verwacht blijkbaar, want vond hem niet zo goed. Sfeer en het visuele is allemaal goed, en prestaties van Portman & 'V' ook, maar de film duurt imo te lang voor hetgeen er uiteindelijk gebeurd. Er gebeurd teveel tegelijk, en alles kwam voor mij nogal nep over. Actie vind ik vrij saai tegenwoordig, maar in een film als deze zou het gewoon meer aan bod moeten komen. gehypte blockbuster de hype niet waard imo.
"16 Blocks", actie/drama over corrupte flikken. Bompa Willis nog 'ns in actie =). Had er niet veel van verwacht, en dan valt het meestal nog wel mee. Past zo in het rijtje van de Die Hard films. Naar het einde toe (lees: naar het happy-end toe) iets te veel hollywoodiaanse 'toevalligheden'. tja, dat pakken we er maar bij zeker... Best nog wel ok dus. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
"V for Vendetta", te veel van verwacht blijkbaar, want vond hem niet zo goed. Sfeer en het visuele is allemaal goed, en prestaties van Portman & 'V' ook, maar de film duurt imo te lang voor hetgeen er uiteindelijk gebeurd. Er gebeurd teveel tegelijk, en alles kwam voor mij nogal nep over. Actie vind ik vrij saai tegenwoordig, maar in een film als deze zou het gewoon meer aan bod moeten komen. gehypte blockbuster de hype niet waard imo.
|
Vind ik juist niet. Voor mij behoort deze tot de beste films die ik de laatste jaren gezien heb. De actie was net voldoende, zodat er ook nadruk op het verhaal en personages kon gelegd worden.
Ik vond hem helemaal niet te lang duren, want die 2u waren voorbij zonder dat ik het wist. Ik vond het verhaal ook goed (ondanks dat de originele comic nog sterker is, blijkbaar), en hij liep niet over van de cliché's (een paar clichés hoort wel in dit soort films vind ik). Alles was heel goed in beeld gebracht, en zeker de actiescenes, maar dat moet niet echt verbazen gezien de actiescenes uit the matrix. Hugo Weaving vond ik zalig in de rol van 'V' (al zijn sommige scenes door een ander acteur gespeeld, maar dit zijn enorm beperkt). Rollen als 'Agent Smith' en 'V' speelt hij heel goed imo. Weaving geeft die rollen enorm veel karakter, en slaag er in het geval van 'V' moeiteloos in om de gedachten en emoties uit te drukken ondanks het masker.
Btw: Ge zegt wel dat hij te lang duurde, maar dat er tegelijk te veel tegelijk gebeurde? Als ze hem korter maken zou dat nog erger geweest zijn. Tenzij ge gewoon bedoelt dat de gebeurtenissen slecht verspreid zijn (wat ik iig niet vind). |
|
|
| Gladius |
te veel tegelijk is mss verkeerd verwoord; eerder te snel achter elkaar. (wat daarom niet uitsluit dat hij te lang kan duren btw)
Er waren te veel dialogen met pseudofilosofische quotes en gezwam in, dat het op den duur echt irritant werd. blah, hoe meer ik erover nadenk en lees, hoe slechter ik hem ga vinden.
(vond een leuke vergelijking op imdb:
Eve: You're getting back at them for what they did to you. V:What was done to me was monstrous. Eve: Then they created a monster.
Sutler: (V has just blown up Parliament) Gentlemen, I want this terrorist found... and I want him to understand what *terror* really means.
how come all i can think of when i hear this kind of dialogue is:
Judge Dredd: I am the law! Put down your weapons and prepare to be judged. Block Warlord: Judge this!
wel treffend imo) |
|
|
| mellow_head |
| Weer zo een 'actie'-film met een gemaskerde l33t :) wanneer gaan ze es get nieuws uitbrengen ipv altijd dezelfde rommel :o |
|
|
| Devil_Dante |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Weer zo een 'actie'-film met een gemaskerde l33t :) wanneer gaan ze es get nieuws uitbrengen ipv altijd dezelfde rommel :o |
Deze gemaskerde 1337 is toch de beste die ik tot nu toe gezien heb...
btw,SPOILER:dit is de enigste gemaskerde 1337 die dood gaat, dus zo 1337 is die ook weer niet :p |
|
|
| Xilver |
| fack, waarom moet ik da nu highlighten |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
fack, waarom moet ik da nu highlighten |
godverdomme, +1
zet dan toch spoiler in uw post mannekes |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
te veel tegelijk is mss verkeerd verwoord; eerder te snel achter elkaar. (wat daarom niet uitsluit dat hij te lang kan duren btw)
Er waren te veel dialogen met pseudofilosofische quotes en gezwam in, dat het op den duur echt irritant werd. blah, hoe meer ik erover nadenk en lees, hoe slechter ik hem ga vinden.
|
:) Dan vermoed ik dat gij het 2e en 3e deel van the matrix ook maar zuigen vond. Ik vond het pseudofilosofisch gezwam helemaal niet irritant en ik kan mij eigelijk ni echt concrete scenes met voorbeelden van gezwam herinneren.
Ik snap wel ni echt de vgl met Judge Dredd :conf: |
|
|
| Phortastic |
| Devil_Dante sterf met redelijk veel pijn plz :whip: |
|
|
| Devil_Dante |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Devil_Dante sterf met redelijk veel pijn plz :whip: |
lol sorry, ik heb mijn post gewijzigd |
|