|
Goeie films (pg. 245)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
^lol goed bezig die mannen. Zo'n drive inn movie is dat de moeite eigenlijk?
Heb net Heat achter de kiezen. Zalige film. Gisteren nog the Ring bekeken. Die kon me niet zo bekoren, niet echt angstaanjagend of schrikwekkend. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
^lol goed bezig die mannen. Zo'n drive inn movie is dat de moeite eigenlijk? |
Ja, het was (buiten de flater van de organisatie) wel de moeite. Het was wel geen echte drive inn, het waren plastieken stoelekes in het park bij het Burgemeesterhuis van Lommel. Qua comfort is een echte cinema natuurlijk beter, maar de omgeving was hier wel heel mooi. |
|
|
| Pumaz |
| Euhm, het is drive in :p |
|
|
| Gladius |
| gisteren nog The Interview gaan zien. Is ne remake van ne film van Theo Van Gogh blijkbaar, wist ik niet. Velen zeggen dat deze beter is dan de originele. Speciale film die zich eigenlijk heel de tijd afspeelt op een loft met 2 mensen, Steve Buscemi & Sienna Miller. Weet nog niet wat ik ervan moet denken, het einde is iig verassend. 6,5/10 onder voorbehoud. |
|
|
| FCB_Fanatic |
deze avond naar "Transformers" gaan zien in de bioscoop, ... nostalgie :D
leuke entertainende film, goeie special effects, alleen zijn sommmige scenes echt wel een warboel en verlies je dan wel het overzicht :p |
|
|
| FredNova |
Eternal Sunshine of the spotless mind
eergisteren eindelijk eens gezien (op dvd)
eigenlijk niet slecht (maar soms wel wat 'bizar') |
|
|
| Real |
Sunshine http://imdb.com/title/tt0448134/
Een erg sterke sci-fi/actie-film die steeds boeiend blijft. Vooral naar het einde toe wordt de film wel erg chaotisch. Een aanrader voor mensen die van zulke films houden. |
|
|
| djcresto |
| gisteren Little Children bekeken. Interessant romantisch drama. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
gisteren Little Children bekeken. Interessant romantisch drama. |
idd, goeie film, alleen vond ik die 'pedofiel' er zwaar over, beetje té cliché. |
|
|
| djcresto |
| Hadden ze er zelfs volledig kunnen uitlaten en dan een kortere film maken imo. Die verhaallijn geeft niet direct een meerwaarde aan de film en het einde is er zeker serieus over. |
|
|
| _Jedi |
Belgische TOP 3 van vrijdag 17/8
1.Ratatouille

2.The Simpson Movie

3.Harry Potter And The Order Of The Phoenix

----------------------------------------------------
Amerikaanse TOP 3 van vrijdag 17/8
1. Rush Hour 3

2. The Bourne Ultimatum

3. The Simpson Movie