|
Goeie films (pg. 188)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gladius
haha, the world has gone mental! :nervous: |
Allez man, dien eerste was een superontspannend filmke :) Tmoet niet altijd over tweekoppige lesbische Iraanse weeskinderen en een veel te moeilijk sociaal thema zijn he. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allez man, dien eerste was een superontspannend filmke :) Tmoet niet altijd over tweekoppige lesbische Iraanse weeskinderen en een veel te moeilijk sociaal thema zijn he. |
haha dikke +1 :D |
|
|
| Gladius |
Tmoet niet altijd over tweekoppige lesbische Iraanse weeskinderen en een veel te moeilijk sociaal thema zijn he. |
HAHAHA :D ok eventjes grappig.
Ik vind zo'n films rommel 1ste klas eigenlijk; filterdun verhaal, veel 'spectaculaire' gevechtscenes en achtervolgingen, oppervlakkige karakters, overvloedig veel zgn grappige oneliners. Zo'n films ben ik meer dan beu. No prob als ge d'r van houdt, maar ik zoek het dan toch liever een niveautje hoger.
ohja blijf vooral doorgaan met dat zwartzwit denken, met Amerikaanse aan de ene & zgn 'Alternatieve' films aan de andere kant.
*sigh* |
|
|
| Xilver |
ohja blijf vooral doorgaan met dat zwartzwit denken, met Amerikaanse aan de ene & zgn 'Alternatieve' films aan de andere kant.
*sigh* |
Gij weet toch ook wel da ik ni zo zwart/wit denk, twas ma gewoon om efkes aan te tonen da ik toch ook eens graag mijn verstand op nul zet om zo'ne film te zien :) |
|
|
| Gladius |
Gij weet toch ook wel da ik ni zo zwart/wit denk, twas ma gewoon om efkes aan te tonen da ik toch ook eens graag mijn verstand op nul zet om zo'ne film te zien :) |
k =), maar uw bovenstaande uitspraak maakte weldegelijk dat onderscheid, en twas dat wat me stoorde. |
|
|
| Xilver |
k =), maar uw bovenstaande uitspraak maakte weldegelijk dat onderscheid, en twas dat wat me stoorde. |
Sarcasm, one of the many services I offer ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
De actie was net voldoende, zodat er ook nadruk op het verhaal en personages kon gelegd worden.
Ik vond hem helemaal niet te lang duren, want die 2u waren voorbij zonder dat ik het wist. Ik vond het verhaal ook goed (ondanks dat de originele comic nog sterker is, blijkbaar), en hij liep niet over van de cliché's (een paar clichés hoort wel in dit soort films vind ik). Alles was heel goed in beeld gebracht, en zeker de actiescenes, maar dat moet niet echt verbazen gezien de actiescenes uit the matrix. Hugo Weaving vond ik zalig in de rol van 'V' (al zijn sommige scenes door een ander acteur gespeeld, maar dit zijn enorm beperkt). Rollen als 'Agent Smith' en 'V' speelt hij heel goed imo. Weaving geeft die rollen enorm veel karakter, en slaag er in het geval van 'V' moeiteloos in om de gedachten en emoties uit te drukken ondanks het masker.
Btw: Ge zegt wel dat hij te lang duurde, maar dat er tegelijk te veel tegelijk gebeurde? Als ze hem korter maken zou dat nog erger geweest zijn. Tenzij ge gewoon bedoelt dat de gebeurtenissen slecht verspreid zijn (wat ik iig niet vind). |
Ook net gezien, ik treed u volledig bij.
(Ging dus over V For Vendetta voor de duidelijkheid) |
|
|
| Nabistai |
Vorige week Silent Hill gezien : matige film (6/10)
Gisteren de originele 'Dark Water' gezien. Met dezelfde regisseur van the ring 2 dacht ik. In ieder geval een vrij goed filmpke (7.5/10)
Eergisteren Terminator 3 gezien, en tegen alle verwachtingen in vond ik hem nog vrij goed! :tongue2 (7/10) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Eergisteren Terminator 3 gezien, en tegen alle verwachtingen in vond ik hem nog vrij goed! :tongue2 (7/10) |
Agree ;)
Kan niet tippen aan 1 en 2 maar is toch gewoon nog ne goeie film imo :) |
|
|
| CygnusX |
Ja, T3 is goed. Die lange achtervolgingsscene is gewoon  |
|
|
| Kaidreas |
jarhead: :cool: :haha:
the island: best een aangename film:)
the machinist: christian bale... damn zo mager:eek: |