|
Goeie films (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
ik wil zeker die 4de harry potter gaan zien, lijkt me weer super:p
Corpse bride kon ik ook zeer goed smaken, alleen duurt hij wat te kort naar mijn mening... voor de rest is het idd geen zo'n vette in de cinema tegenwoordig. |
|
|
| Synthesia |
Gisterenavond dan nog naar 'The Exorcism of Emily Rose' geweest en was blij dat ik die film had gekozen. Gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Zeer geslaagde film, realistisch gedaan en de film zit goed in mekaar met die flashbacks, interesant thema ook dat wordt uitgelegd door de advocate van de priester op het einde. Paar goeie angstaanjagende momenten. Een aanrader :)
Mja naar filmke gaan in het midden van de week heh..we waren de enigste in de zaal...waarschijnlijk de enigste in gans het complex :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik wil zeker die 4de harry potter gaan zien, lijkt me weer super:p
|
Haha, me2 :)
Kheb wel gelezen dat hij nogal langdradig is :sadgreen: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Gisterenavond dan nog naar 'The Exorcism of Emily Rose' geweest en was blij dat ik die film had gekozen. Gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Zeer geslaagde film, realistisch gedaan en de film zit goed in mekaar met die flashbacks, interesant thema ook dat wordt uitgelegd door de advocate van de priester op het einde. Paar goeie angstaanjagende momenten. Een aanrader :)
Mja naar filmke gaan in het midden van de week heh..we waren de enigste in de zaal...waarschijnlijk de enigste in gans het complex :p |
die willek ook nog is gaan zien... ma niemand wil mee... de watjes! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
die willek ook nog is gaan zien... ma niemand wil mee... de watjes! | tssssssssss kpeis dat ik me ga bedenken ;) en alleen weg met de boys :D :disbelief |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
tssssssssss kpeis dat ik me ga bedenken ;) en alleen weg met de boys :D :disbelief |
bitch...
:o |
|
|
| domineesje |
bitch...
:o | mjah weer in die stemming :o |
|
|
| mellow_head |
| Dikke orgie ja. |
|
|
| Synthesia |
die willek ook nog is gaan zien... ma niemand wil mee... de watjes! |
En nu zegde dat :p |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Synthesia
En nu zegde dat :p |
call me next time :o :clown: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by domineesje
mjah weer in die stemming :o |
seg wa is het verband eigenlijk tuseen u en kelly?
of gewoon goede pennenvriendinnen? |
|
|
|
|