|
Goeie films (pg. 147)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| King Kong zeker de moeite waard. prachtig episch verhaal. 't is er aan te zien dat Peter Jackson de regisseur is. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
King Kong zeker de moeite waard. prachtig episch verhaal. 't is er aan te zien dat Peter Jackson de regisseur is. |
Ik heb nog niks dan lovende reacties gehoord en wil de film nu zo snel mogelijk gaan zien :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb nog niks dan lovende reacties gehoord en wil de film nu zo snel mogelijk gaan zien :) |
Kheb wel al paar kritieken gehoord ivm te lang gerokken en overbodige en saaie scenes. Ma ik ga hem waarsch toch zien, vraag is alleen of ik eerst King Kong of eerst Match Point ga zien. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
King Kong zeker de moeite waard. prachtig episch verhaal. 't is er aan te zien dat Peter Jackson de regisseur is. |
niet te lang? Hij duurt 3 uur zeker? |
|
|
| The_G0dfather |
| 3 uur over nen aap :eek: |
|
|
| Zehra |
king kong is overhyped !!!
:p kheb er toch wa negatieve dingskes over gelezen hier en daar ... |
|
|
| Bertn |
imdb geeft king kong 8,1, De morgen geeft hem 5 sterren, en Humo geeft 3 sterren!
deze film moet bijzonder goed zijn! ik wil hem zo snel mogelijk zien:D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
joey etc. |
raad ik ten zeerste af...
echt zeer matige serie :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by JdDark
ben ondertussen aan het kijken naar fawlty towers op dvd, en blijft mega grappig!!!! één van de beste Britse series ooit, zoniet de beste |
hehe hier ook onlangs gekocht. ik heb al die episodes misschien al 5 keer gezien en ik lach me nog steeds iedere keer dood :toothless |
|
|
| MikeVee |
King Kong vond ik maar zozo, niet slecht en niet goed.
Kan niet vergelijken met de originele, want buiten de eindscene weet ik daar niets meer van.
Het verhaal gaat vlot, maar de gevechtscenes stoorden me een beetje omdat de choreografie van die scenes ze teveel op een standaard actiefilm deden lijken.
Een ander negatief punt waren de digitale effecten, de aap is wel goed gemaakt maar het lijkt wel alsof al het geld daarin gestoken werd. Bij vele scenes is het te duidelijk dat de achtergrond er rap bijgeplakt is, zelfs de simpelste hollywoodfilm is wat dat betreft beter.
En in de kinepolis in Leuven vonden ze het nodig een pauze in te lassen :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
damn zeg. Zet Cinderella Man maar met stip in top 5 movies van dit jaar voor mij :eyes:
Ongelooflijk meeslepende film. Spanning, ontroering en euforie liggen zo dicht bij mekaar in deze film dat je op het laatste al deze 3 gevoelens tegelijk voelt...
Enorm goed geacteerd, sterk verhaal, prachtig in beeld gebracht en enorm meeslepend. Dikke aanrader!! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En in de kinepolis in Leuven vonden ze het nodig een pauze in te lassen :rolleyes: |
bij ne film van 3 uur mag dat wel vind ik. |
|
|
|
|