|
Goeie films (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Dilemma: Welke film vanavond zien?
"Saw" of "Constantine"?
We zijn allebei redelijk open-minded op filmgebied, en best wel kritisch tegenover goedkoop en inhoudsloos Hollywoodgezeik. Ook sci-fi freaks, daarom een lichte voorkeur voor Constantine... |
|
|
| MikeVee |
Saw, heeft onverwachte plotwending en is geen perfecte hollywoodproductie.
Constantine draait toch meer rond de effects en actie, bovendien heeft het veel weg van de exorcist.
Maar iedereen zijn mening/smaak is anders uiteraard. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dilemma: Welke film vanavond zien?
"Saw" of "Constantine"?
We zijn allebei redelijk open-minded op filmgebied, en best wel kritisch tegenover goedkoop en inhoudsloos Hollywoodgezeik. Ook sci-fi freaks, daarom een lichte voorkeur voor Constantine... |
Constantine vond ik heel zwak. Redenen heb ik denk ik al hier gepost.
Saw is daarentegen meer dan behoorlijk. |
|
|
| pooley |
Ik ga nu is hotel rwanda bezien
Die zou goed moetne zijn zeker ...
Paar dagen geleden Spanglish gezien, vond het best amusant en luchtig.
En wat een vrouwen spelen daarin, klassevrouwen en oh zo subtiel :)
<3

Niet om haar weelderige boezem nee :)
En Adam Sandler kan echt goed de zieligaard uithangen, die heeft daar echt een gezicht voor :) |
|
|
| Nyah |
Robots gezien.
Grappig en goed gemaakt enzo ;) |
|
|
| pooley |
Hotel Rwanda, zwaare film wel. Kreeg opt einde ff de krop in d ekeel, da was lang geleden :/
Aanrader van jewelste... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
jup ga ik vandaag of morgen kijken. Is topfilm weet ik nu al. IMDB rating en allerlei reviews zeggen genoeg. Oscars zeggen ook genoeg. |
Net dus mar adentro (The sea inside) gezien. Zoals ik al op voorhand wist, TOPFILM. En hij stelt niet teleur. Enorm zwaar onderwerp, personages prachtig uitgewerkt, ongelooflijk geacteerd, boeiend en goed verhaal, prachtige beelden ook. PRACHTIG gewoon. En hou de zakdoekjes maar klaar :( Ik had ze nodig in ieder geval... |
|
|
| Gladius |
daarstraks 'Million Dollar Baby' gezien. Vrij goed, maar zoals ik verwacht had is die film teveel opgehypt en verdient hij bijlange niet zoveel oscars. Té voorspelbaar en te gemakkelijk ingespeeld op het sentiment (wat niet wegneemt dat er zalig geacteerd wordt). Aardig, maar geen oscarmateriaal...
Gisteren heb ik daarintegen één van de beste romantische films ooit gezien: 'Before Sunset'. Wat een chemie tussen de 2 hoofdrolspelers! ongelooflijk! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley

|
schoon neusgaten :eek: :cool: |
|
|
| pooley |
wtf
ga meneer kieskeurig komen doen? :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Gladius
één van de beste romantische films ooit |
Le fabuleux destin d'amélie poulain?:p
Ik heb die daarstraks nog eens bekeken, en ik blijf die zoooooooooooooooo mooi vinden...:sadgreen: |
|
|
| Gladius |
| die twee zijn niet te vergelijken. Before sunset is in zooooveel opzichten pakken origineler dan alle romantische films dak al gezien heb. |
|
|
|
|