|
Goeie films (pg. 196)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Pas een trailer gezien van "Slither", werd zo'n beetje voorgesteld als dé horrorfilm van 't jaar. Zag er op 't eerste zicht niet slecht uit, dus ga ik zeker eens zien.
http://www.imdb.com/title/tt0439815/ |
bedoeld ge niet dé komedie van het jaar?
kzie mij bij die film eerder ziek lachen dan da ik der schrik van ga krijgen :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Slither is vet, eindelijk nog es ne film à la Tremors. |
Dee heb ik 3 of 4 keer gezien, toch wel ne klassieker in dat genre.
Den 1e was goe, den 2e minder en den 3e trok eigenlijk al op niveel meer maar ja.
@ FCB_Fanatic: Da zal ik u weten zeggen als ik hem gezien heb :D |
|
|
| Antony |
pirates 2 gaan zien, wat een bagger einde...
film zelf ging er ook wel over met momenten, te hard hun best gedaan |
|
|
| Loraine |
Na Intuition radio maar eens de tweede helft kijken van Lord of war...heb me toe laten fluisteren dat het beter wordt..dus maar eens checken :)
Morgen is Miami Vice aan de beurt :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Loraine
Na Intuition radio maar eens de tweede helft kijken van Lord of war...heb me toe laten fluisteren dat het beter wordt..dus maar eens checken :)
|
films in 2 keer kijken? Daar heb ik zo mijn vragen bij. Maar Lord of War blijkt zoiezo geen vrouwvriendelijke film te zijn :D |
|
|
| Loraine |
| Ja nou....de eerste helft ging nog wel, ma toen kon ik de aandacht er nie bijhouden (had gewoon zin om te mixen,hahahha)...dus nu maar eens afkijken. Is idd niet echt een vrouwenfilm... ma heb me laten vertellen dat-ie goed is, dus nu wil ik het einde zien ook ! |
|
|
| Bertn |
Morgen is Miami Vice aan de beurt :D |
als je lord of war al niet goed vindt (en misschien teveel ventenfilm) dan raad ik je miami vice helemaal af:D |
|
|
| Loraine |
Ik zei niet dat ik de film NIET goed vind, alleen dat ik eergister gewoon niet in een film-bui was ;)
Miami Vice is gewoon puur jeugd-sentiment :D Ik was helemaal idolaat van Sonny' Crockett :nervous: En met de versie van dit jaar vertolkt door Foxx & Farrell wordt het helemaal smullen :D :D |
|
|
| Tiger777 |
Lolz0rs:stongue: |
|
|
| Bertn |
Ik zei niet dat ik de film NIET goed vind, alleen dat ik eergister gewoon niet in een film-bui was ;)
Miami Vice is gewoon puur jeugd-sentiment :D Ik was helemaal idolaat van Sonny' Crockett :nervous: En met de versie van dit jaar vertolkt door Foxx & Farrell wordt het helemaal smullen :D :D |
vergis je niet. de tv serie is onherkenbaar in de film. Mann heeft gewoon de titel misbruikt:) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Bertn
vergis je niet. de tv serie is onherkenbaar in de film. Mann heeft gewoon de titel misbruikt:) |
Theme song is wat opgepoetst zo te horen, verder wel aardige film, alleen weer zo'n slap einde. En idd nothing beats the original :o
En man-o-man: doodzonde van Farrell z'n snor, mat & bakkenbaarden...tis precies een lekkerdje met alleen een one-day-shave :mad: |
|
|
|
|