|
Goeie films (pg. 153)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Gladius
LOL! :haha:
het lef om die 2 films in ene post te zetten! =)
maar ik moet eigenlijk zwijgen, kheb Coyote Ugly nog nooit gezien (niet dat ik dat van plan ben)... |
inderdeed, ik heb ook nog nooit coyote ygly gezien...
en daar ben ik serieus blij om.
zelfde gaat voor zo'n films als: save the last dance :rolleyes:
en about king kong. zonde dat ze hem opnieuw hebben gemaakt (ik ga hem alvast niet zien.) peter jackson had beter "the hobbit" verfilmd |
|
|
| Gladius |
lol idd dat eerste lijstje, wat is dat voor iets. Dear Wendy, Suspect, Buitenspel, Flight Plan ?! :nervous:
maarja 't is geweten eh, zoals op tv: goede films kijken weinig mensen naar, slechte films veel mensen... |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Man, man, man, die eerste 2 lijstjes, nuja vooral het eerste dan, als dat de beste films van 2005 moeten voorstellen... Het laatste lijstje trekt er al heel wat meer op. Enkel Crash mocht er imo ook wel tss staan, of een Cinderella Man. |
Wel, het gaat hem dan meestal om mensen die, vrees ik, met heel veel moeite maar kunnen genieten van een degelijke, ontspannende film... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
En tenslotte ter vergelijking: de top tien van Erik Stockman, de man die elke week in Humo zijn mening prijsgeeft.
1. Million Dollar Baby
2. Tim Burton’s Corpse Bride
3. Sin City
4. Sideways
5. War of the Worlds
6. The Aviator
7. Match Point
8. L’Enfant
9. Broken Flowers
10. The Life Aquatic with Steve Zissou |
akkoord met 1, 3, 4 (alhoewel die van 2004 is) en 6.
Niet akkoord met the life aquatic en war of the worlds. De rest heb ik nog niet gezien. Ik hoop Broken Flowers soon te zien en Match Point zou ik binnekort ook wel eens willen zien.
btw die 2 andere lijsten zijn gewoon hilarisch! :stongue: |
|
|
| djcresto |
net american history x gekeken. Een vrolijke manier om 2006 in te zetten :rolleyes:
Pracht van een film die me een krop in de keel bezorgde. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
net american history x gekeken. Een vrolijke manier om 2006 in te zetten :rolleyes:
Pracht van een film die me een krop in de keel bezorgde. |
Zeker en vast ! Wat een topfilm ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb hem voor Kerstmis op DVD gekregen, maar nog altijd geen tijd gehad om hem nog eens opnieuw te bekijken. De eerste keer dat ik hem zag was ik in ieder geval ook redelijk onder de indruk. :) |
|
|
| Antony |
| zotte film ja, zeker de drempel-scéne |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De eerste keer dat ik hem zag was ik in ieder geval ook redelijk onder de indruk. :) |
+1
gewoon een topfilm! |
|
|
| Nabistai |
Ik ben vorige week naar Saw 2 gaan zien. Zalige film :p Haalt zeker het niveau van de eerste.
Btw, Crash is 1 van de grootste kutfilmen die ik ooit gezien heb :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Btw, Crash is 1 van de grootste kutfilmen die ik ooit gezien heb :) |
quote van het jaar, en dat op 3 januari !
proficiat :stongue: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik ben vorige week naar Saw 2 gaan zien. Zalige film :p Haalt zeker het niveau van de eerste.
|
die ga ik ook wel gaan zien :D |
|
|
|
|