|
Goeie films (pg. 233)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
Net terug van Pirates of the Caribean. Kon me maar zeer matig boeien. En warm in de cinema, nie te doen. |
toevallig ook in gent geweest? kben daar deze week ook nr pirates gaan kijken, het was er om te stikken. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
toevallig ook in gent geweest? kben daar deze week ook nr pirates gaan kijken, het was er om te stikken. |
jeps, bovenste rij dan nog. En gezien de warmte naar boven gaat... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
jeps, bovenste rij dan nog. En gezien de warmte naar boven gaat... |
hier juist vant zelfde. dat complex in gent kan dat nieuw ticketsysteem (alle zeteltjes bezet) gewoon niet aan... |
|
|
| SpeedBoy |
Helemaal mee eens se, ik vond het een goeie film. |
|
|
| lievez |
Reno 911!: Miami
Serie nog nooit gezien ma de film is grappig imho :D |
|
|
| CygnusX |
Reno 911!: Miami staat hoog op mijn verlanglijstje.
Ik heb gisteren Vacancy gekeken, een heel spannende thriller met Kate Beckinsale en Luke Wilson als koppel. Plot outline van IMDB: A young married couple becomes stranded at an isolated motel and finds hidden video cameras in their room. They realize that unless they escape, they'll be the next victims of a snuff film.
De personages zijn goed uitgewerkt en ze maken beslissingen die de meeste mensen zouden nemen imo, waardoor de film erg realistisch overkomt. Het tempo ligt hoog, waardoor je nauwelijks de tijd krijgt om te bekomen van de spanning. Een aanrader!
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0452702/ |
|
|
| Real |
Perfume, The Story Of A Murderer
Erg boeiende film. :) Vooral de eerste helft vond ik erg goed, naar het einde toe werd de film wat eentonig, en het slot was gewoon ... ahem. :stongue:
Maar in elk geval een dikke aanrader! |
|
|
| Bertn |
| catch me if you can: eindelijk gezien, en dat was best een leuk filmpje:) |
|
|
| Shadowkid |
Recent:
Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring - 8.5/10
Niet je typische film en dat is niet enkel omdat het een Koreaanse film is. Het is echt een film voor diegene die van "denkfilms" houden. Wel enorm goed en krachtig; met ontzettend weinig dialoog zegt de film eigelijk heel veel. Verwacht geen film met een sterk plot of actie.
The Fountain: 9.5/10
What can I say? Aronofsky for the win. Heerlijk film die bij mij lang bleef nazinderen. Typisch een film waar de boodschap, en hoe hij gebracht wordt, belangrijker is dan hoe het verhaal in elkaar past. Opnieuw een film waar je echt moet voor open staan. En Clint Mansell overtreft hier wat mij betreft wel zijn score voor "Requiem for a dream", zelden zo'n mooie en passende muziek gehoord. Ik zou heel veel over deze kunnen zeggen, maar ga dat niet doen.
Equilibrium: 9/10
Dit is dan weer een heel andere film. Een dikke aanrader voor fans films als The Matrix en V for Vendetta, en zeker voor de Christian Bale fans. Zowel het verhaal als de actie hebben veel weg van beiden films, maar geen zorgen deze film staat sterk genoeg op zichzelf. V for Vendetta heeft imo achteraf bekeken zelfs wat te veel weg van deze film, al kan je het ook andersom bekijken. Het is in ieder geval een erg vette film met een zalige Christian Bale. Hij was al mijn favoriete acteur van de laatste jaren en bouwt hiermee nog meer krediet op bij mij.
Lord of War: 8.5/10
Nicolas Cage in zijn beste film en met zijn beste acteerprestatie uit zijn carrière. Dat de film op waargebeurde feiten/gegevens over de wapenhalen zou gebaseerd zijn, maakt hem des te sterker. Het verhaal is goed, de acteerprestaties ook. De film heeft drama, actie en een zeer goede soundtrack. Dik in orde.
Cold Mountain: 8/10
Ik heb het boek niet gelezen, maar de film is zeker de moeite. Een sterk liefdeverhaal waarin sterk geacteerd wordt. Meer hoeft dat niet te zijn.
Superman Returns: 5/10
Vooraf had ik nog goede hoop, maar Bryan Singer herhaalt zijn sterke prestaties van de eerste 2 X-men films niet. Sommige acteerprestaties vallen mee, anderen dan tegen. Vooral Kevin Spacey ontgoochelde mij. Ik ben een echte fan van hem, hij kan haast elke rol aan, maar als Lex Luthor overtuigt hij mij niet. Het verhaal vond ik aan de zwakke kant. Ik had op beter gehoopt. |
|
|
| djcresto |
Gisteren Ocean's thirteen in avant premiere gezien. Zoals verwacht een ubercoole film.
Zaterdag ook nog Click gezien. Die was echt slecht. En erna nog de komische horrorprent severance bekeken. Die was best goed en vooral op redelijk veel momenten grappig :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Lord of War: 8.5/10
Nicolas Cage in zijn beste film en met zijn beste acteerprestatie uit zijn carrière. Dat de film op waargebeurde feiten/gegevens over de wapenhalen zou gebaseerd zijn, maakt hem des te sterker. Het verhaal is goed, de acteerprestaties ook. De film heeft drama, actie en een zeer goede soundtrack. Dik in orde.
|
+ een vet plot :crazy: |
|
|
|
|