|
Goeie films (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| Gister "Off the Map" gezien. Zeer genietbaar filmke. Slow moving story maar het hield me wel geboeid :) |
|
|
| Bomar |
| "The Island" is een echte aanrader!! vorig weekend gaan zien, en hij viel echt goe mee; en de achtervolgingsscène was echt wel mooi om te zien (zalige futuristische auto's btw):D |
|
|
| mellow_head |
| Gisteren The Skeleton Key afgehaald en bekeke, zeker een aanrader!! Goeie acteerprestaties, goeie locatie, geen verwarrende plottoestanden. |
|
|
| Phortastic |
| TC's zuigen :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bomar
"The Island" is een echte aanrader!! vorig weekend gaan zien, en hij viel echt goe mee; en de achtervolgingsscène was echt wel mooi om te zien (zalige futuristische auto's btw):D |
tzijn die futuristische dingen die de film leuk maken. Voor de rest vind ik het maar een modale film en hij duurt wat te lang ook. |
|
|
| pooley |
Wreed raar.
Juist Sahara aant zien, op het einde liggen ze op een strand...
Is dat ff niet het strand waar ik mijn jeugd/kinder/latere jaren doorverbracht heb op vakantie
Boadella, Lloret de Mar.

freaky :p |
|
|
| The_G0dfather |
| you have quite a memeory my friend :eyes: |
|
|
| Pumaz |
| Iemand "Hitchhiker's guide to the galaxy" al gezien ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope, maar staat bovenaan m'n verlanglijstje voor na de examens :)
Ben wel eens benieuwd hoe Martin Freeman het er vanaf brengt in een grote film :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ben wel eens benieuwd hoe Martin Freeman het er vanaf brengt in een grote film :) |
Ik ook, zeker omdat ik hem enkel al in "The Office" heb gezien.
Ben 'm trouwens aan het downen dus vandaag of morgen kijk ik en post ik wat commentaar ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zo'n films ga ik liever in de cinema zien, maar kweet dat er hier mensen anders over denken :) |
|
|
|
|