|
Goeie films (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
maar tis wel zo dat sommige mensen echt een aanleg hebben om dik te worden. die mensen moeten ook eten, he. |
Je zou het misschien niet aan mij zien, maar ik heb dus effectief aanleg om dik te worden, lang leve de Bellefroid-genen... |
|
|
| Gladius |
gisteren was het btw die reportage over Texas, de dikste staat in Amerika, waar 1 mensen op 3 te dik is, echt erg om te zien.
Ligt voornamelijk aan te veel en te vettig eten natuurlijk, maar ook aan een serieus tekort aan lichaamsbeweging. Der was zone kerel die zelfs z'n brievenbus niet te voet ging opendoen, maar wachtte tot hij met den auto wegmoest om dan 'langs z'n brievenbus te gaan' =>.
ow, ontopic: vanavond op canvas om 23uur 'Time of the Gypsies', goeie film naart schijnt. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Je zou het misschien niet aan mij zien, maar ik heb dus effectief aanleg om dik te worden, lang leve de Bellefroid-genen... |
Ziehier, ik eet 2x kebab en 2x McDonalds per week en weeg al 6 jaar hetzelfde, 57,5 kg :happy2:
Het zou door het roken komen... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
ow, ontopic: vanavond op canvas om 23uur 'Time of the Gypsies', goeie film naart schijnt. |
Nu begint op VTM 'Man On The Moon', ook de moeite. Morgen komt Shrek erop, voor die paar die 'm nog niet gezien hebben :) |
|
|
| Zehra |
laatste film die ik heb gezien was:
Thirteen (2003)
At the edge of adolescence, Tracy is a smart straight-A student--if not a little naive (it seems...she smokes and she cuts to alleviate the emotional pain she suffers from having a broken home and hating her mom's boyfriend, Brady.) When she befriends Evie, the most popular and beautiful girl in school, Evie leads Tracy down a path of sex, drugs and petty crime (like stealing money from purses and from stores). As Tracy transforms herself and her identity, her world becomes a boiling, emotional cauldron fueled by new tensions between her and her mother--as well as, teachers and old friends.
IMDB user rating: 7.0/10
My score: 7.0/10
bwa was wel leuk film om te zien. khad er veel goeds over gehoord van de klanten en dacht, nu ik me toch verveel hier, ff opzetten... :) grappig hoe dom ge kunt zijn als ge pas 12 of 13 zijt eh... :) zo dingen doen om erbij te horen enzovoort... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het zou door het roken komen... |
is best mogelijk
in de vakantie eet ik wat gezonder, maar in het schooljaar toch gemiddeld 3 à 4 keer friet per week. en ik eet altijd grote hoeveelheden... maar voorlopig blijft mijn gewicht stabiel. tijdens de examens wel 2 kilo (van 71 naar 69) verloren, maar dat kwam door de lichte stress vermoed ik.. voor de rest altijd hetzelfde :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
tijdens de examens wel 2 kilo (van 71 naar 69) verloren, maar dat kwam door de lichte stress vermoed ik.. |
:eek: ik kom altijd bij met de examens :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| het schijnt dat leerstof veel calorieën bevat, je neemt er mss teveel op tijdens de examens? |
|
|
| Zehra |
het schijnt dat leerstof veel calorieën bevat, je neemt er mss teveel op tijdens de examens? |
:stongue: whahaha die is goe! |
|
|
| Pumaz |
| Morgen ga ik dan eindelijk Shrek kunnen zien :D |
|
|
| Gladius |
in de vakantie eet ik wat gezonder, maar in het schooljaar toch gemiddeld 3 à 4 keer friet per week. |
LOL :eyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
:eek: ik kom altijd bij met de examens :rolleyes: |
shake hands ;) ma na de examens vallen de extra pondjes er toch wel weer af, dus echt zorgen maak ik me ni :) |
|
|
|
|