|
Goeie films (pg. 237)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Goodfellas net gezien. Wow. :eyes: |
|
|
| _Jedi |
| ^Eerste keer dat ik die zag heb ik daar veel mee gelachen. |
|
|
| Real |
| Ja verdomme. Er zitten daar een paar hilarische personages tussen. De acteerprestaties zijn één voor één subliem te noemen. |
|
|
| CygnusX |
| Eindelijk Apocalypse Now (Redux) gezien, wat een vette film! :eyes: Ongetwijfeld één van de beste films ooit. |
|
|
| Eagle` |
Die hard 4.0 gisteren
Tging er in sommige scenes wel zwaar over vooral met diee f-35, ma good ol' mclane is back in action :D |
|
|
| _Jedi |
"Transformers" heeft de animatiefilm "Ratatouille" na velen weken op 1 vandaag van de nr.1 in de Top Box Office verslagen.
"Life Free Or Die Hard" (de amerikaanse titel voor Die Hard 4.0) staat er nu op 3.
Toch wijs dat Animatie films (ook al vind ik die ook wel heel goed) regelmatig met grote blockbusters kunnen concureren! |
|
|
| CygnusX |
Die 3 films staan alle 3 op mijn must-see lijstje :)
De Imdb scores scheppen hoge verwachtingen:
Transformers: 8.1/10
Ratatouille: 8.7/10
Live Free or Die Hard: 8.1/10
Jawadde! :eyes: |
|
|
| djcresto |
Gisteren Die Hard bekeken. Moet mijn schade nog inhalen voor ik de nieuwe kan zien. Best wel een goeie actiefilm. Jammer van de paar minpuntjes. De Lapd en het fbi worden wel als heel dom afgeschilderd, én één van de laatste scene's waar dienen Duits verrijst.
Daarna nog The cable guy bekeken. Jim Carrey met veel smoelentrekkerij. De film veranderd van een komedie in en thriller. Veel gelachen heb ik echter niet. |
|
|
| MikeVee |
Ik gisteren naar die hard 4 gezien, en het was de moeite.
Een ouderwetse actiefilm die heel de film spannnend blijft waardoor de 2 uur sneller voorbij zijn dan je denkt.
Simpel, maar doeltreffend entertainment :) . |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Goodfellas net gezien. Wow. :eyes: |
Ook net gezien. Klassieker :D |
|
|
| Real |
Recent opnieuw gezien:
- Memento: erg goede film natuurlijk :)
- Thirteen: sublieme film, zalige acteerprestaties van de jonge hoofdrolspeelster. De plot is wel wat 'overdreven'. In elk geval een aanrader! |
|
|
|
|