|
Goeie films (pg. 218)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
american pie 5 |
damn, hoeveel films gaan ze daar nog van maken ... :nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
Fabuleux destin d'Amélie Poulain
Snatch
|
Ondertussen gezien. Beide films konden me wel bekoren. Amélie Poulain is een extreem vrouwelijke film over dromen en liefde. http://www.imdb.com/title/tt0211915/ |
|
|
| Config |
haha.. Amélie Poulain, wij hebben die destijds nog gezien met et school, dat was verplicht... Iedereen content dat we een namiddag geen les kregen natuurlijk, totdat we de dag erna daar gewoon een opvraging over kregen :whip:
enfin. Ik vond dat nog niet zo'n slechte film in feite. Zaten eigenlijk nog wel een paar grappige, inventieve stukken in. Goed voor als ge eens een film wilt zien die over alles en niets gaat tegelijkertijd |
|
|
| Bertn |
Ondertussen gezien. Beide films konden me wel bekoren. Amélie Poulain is een extreem vrouwelijke film over dromen en liefde. http://www.imdb.com/title/tt0211915/ |
goh, extreem vrouwelijk zou ik hem niet noemen. tis zowat de enige romantische film die ik niet dwaas, klef en zeemzoet vind:D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bertn
goh, extreem vrouwelijk zou ik hem niet noemen. tis zowat de enige romantische film die ik niet dwaas, klef en zeemzoet vind:D |
akkoord. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
Goed voor als ge eens een film wilt zien die over alles en niets gaat tegelijkertijd |
Als ge zo dromen en liefde wilt noemen... |
|
|
| djcresto |
Eternal sunshine of a spotless mind blijft de beste romantische film imo. |
|
|
| CygnusX |
tis zowat de enige romantische film die ik niet dwaas, klef en zeemzoet vind:D |
Dan moet je Before Sunrise en direct daarna Before Sunset eens kijken. |
|
|
| Bertn |
Eternal sunshine of a spotless mind blijft de beste romantische film imo. |
bij mij staat die op quasi gelijke hoogte met amelie poulain:) de films die benny aanhaalt zijn ook wel heel goed.
tis gewoon Hollywood die het romantische genre heeft herschapen tot kutfilms met cliché verhaaltjes. |
|
|
| The_G0dfather |
mijn winnaar in deze categorie:
Meet Joe Black |
|
|
| mellow_head |
| Lost In Translation is de meest 'emo' film. |
|
|
| Push2005 |