|
Goeie films (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
SAW 2 Spoiler!
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik heb Saw 2 gezien, maar kan me niet herinneren wat de naaldscene juist is. |
Als die ene brede kerel binnen 2 minuten een sleutel uit een grote bak met naalden moet halen en dat meisje er dan ingooit. |
|
|
| diddi |
^ Idd, ik herinner me die scene.
Ik vond Saw 2 maar een (flauw) afkooksel van Saw (1). Die film is echt :eyes: . Zeker de laatste minuten... kippevel moment! |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by CygnusX
SAW 2 Spoiler!
Als die ene brede kerel binnen 2 minuten een sleutel uit een grote bak met naalden moet halen en dat meisje er dan ingooit. |
ah right :D, ik vond Saw 2 zeker evengoed als Saw 1, terug heel origineel. Die scene met die duivel was ook goed en dan heel het begin met die sleutel in zijn oogkas, in' insane :eyes: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by mrcanon
ah right :D, ik vond Saw 2 zeker evengoed als Saw 1, terug heel origineel. Die scene met die duivel was ook goed en dan heel het begin met die sleutel in zijn oogkas, in' insane :eyes: |
In da huis :D f*cking crazy... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
SAW 2 Spoiler!
Die scene snap ik dus niet...
Die brede kerel was vroeger een drugsdealer, dus als straf zaten die naalden vol met drugs. Waarom sterft dat meisje dan niet nadat ze 100+ keer door die naalden geprikt is? :o |
|
|
| Kaidreas |
| ^is ze enkel geprikt of ook ingespoten? :conf: zou veel verklaren zekerst |
|
|
| 1Million$shot |
| Iemand Pink Panther al gaan zien ?? |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ik zou daar van wegblijven. Lijkt me alleen een enorm zwak afkooksel van de oudere films met de heerlijke Peter Sellers. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by diddi
^ Idd, ik herinner me die scene.
Ik vond Saw 2 maar een (flauw) afkooksel van Saw (1). Die film is echt :eyes: . Zeker de laatste minuten... kippevel moment! |
Script van SAW2 was er voor er van SAW1 sprake was en is geschreven door een acteur uit SAW1 die zijn script daarvoor bij vele Hollywood-producenten had proberen te verkopen maar het script werd overal te geweldadig bevonden, na SAW1 stelde hij het dan maar voor als script voor SAW2.
Die scene met de naalden: duizenden gebruikte(!) drugsnaalden = 99,9% kans dat je met aids besmet wordt |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Die scene met de naalden: duizenden gebruikte(!) drugsnaalden = 99,9% kans dat je met aids besmet wordt |
geloof je zelf toch niet? |
|
|
| E-motion_error |
| nee maar dat is wel het opzet van de scene |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik vond Saw 2 maar een (flauw) afkooksel van Saw (1) |
Idem, Saw was ondanks de ongelooflijk slechte acteerprestaties een goede film vanwege het plot en de spanning. Saw 2 vond ik veel minder uitgewerkt en veel minder spannend (voor een deel omdat het verrassingseffect ook wat weg is). Goeie plotwending, maar dat was het. In Saw zaten meer puzzels en werden de personages meer achtergrond gegeven en beter uitgewerkt. Bij Saw 2 hebt ge dit bijna niet en bleef ik achter met een gevoel van 'was dat het ofwat?'. |
|
|
|
|