|
Goeie films (pg. 232)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
It's all gone - Pete Tong
toch maar gekocht, maar grote teleurstelling
al een geluk van de leuke shots op Ibiza en af en toe een bekende kop/tune |
Ah eindelijk iemand die dat onderschrijft. Die film wordt zodanig geprezen door EDM liefhebbers. Ik zat er eerder naar te kijken met een groot WTF-gevoel. Inderdaad teleurstellend en overhyped in die wereld :) |
|
|
| Real |
| Jullie zijn beide smaakloos! |
|
|
| Dev |
The Prestige net gezien, zéér vermakelijk.
Ik raad wel aan om die film op uw eentje te bezien, want ge moet constant goed opletten, eigenlijk. |
|
|
| lievez |
Hannibal Rising
Leuk vermakend filmke met de gehele uitleg waarom hij zo geworden is. Int begin hebde nog wa medelijden me da manneke, ma opt einde dan...
Khad er nieveel van verwacht, ma al bij al valt het nog goed mee. |
|
|
| Gladius |
| gisteren leuk frans filmpje gezien, Ensemble c'est tout. (met Audrey Tautou) Lekker luchtige film over mensen in eenzelfde appartementsblok die elkaar beter leren kennen. Overstijgt moeiteloos de overgrote meerderheid van den brol die nu draait in de cinéma's. wel enkel in ugc te zien neem ik aan. |
|
|
| Vishnu |
| The Recruit op DVD, goeie film met goeie acteerprestaties, maar een niet zo origineel verhaal (mengeling van The Game met een van die talrijke complot-achter-het-complot-films). |
|
|
| FCB_Fanatic |
gisteren naar "The Hills Have Eyes 2" gaan zien. De eerste heb ik nog niet gezien, dus daarmee kan ik geen vergelijking maken.
Eigenlijk een typische horror film zoals je er tegenwoordig 10 in een dozijn hebt, niet slecht maar ook niet geweldig, gewoon entertainend. Ik heb ook wel een aantal keer goed gelachen met bepaalde scenes :D |
|
|
| djcresto |
| volver en deja vu, beiden goeie films |
|
|
| Xilver |
that looks frikkin' SWEET! |
|
|
| FCB_Fanatic |
ziet er inderdaad enorm vet uit, nog beter dan ik had verwacht.
Normaal ga ik die wel kijken, vooral uit nostalgie dan :D |
|
|
| djcresto |
| Net terug van Pirates of the Caribean. Kon me maar zeer matig boeien. En warm in de cinema, nie te doen. |
|
|
|
|