|
Goeie films (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Braveheart... blijft ne leuke film :)
Heerlijke muziek ook ! |
|
|
| Gladius |
| 'Dennis van Rita' gaan zien daarstraks, mooie & pakkende film van Hilde van Mieghem |
|
|
| Phortastic |
| Damn zeg, saw II is idd minstens zo goed als den eerste. Misschien zelfs nog beter. Top! Ongelooflijk sterk plot, sterke acteerprestaties en een regie om u tegen te zeggen. Ben benieuwd of saw III die lijn ook kan doortrekken :eyespop: |
|
|
| The_G0dfather |
| Net FALLEN gezien op VT4, zalige film met Denzel Washington. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Net FALLEN gezien op VT4, zalige film met Denzel Washington. |
Kheb hem opgenomen, maar hiervoor al een paar keer gezien. En tis één van m'n favoriete films! Interessant verhaal, prachtige plotwendingen en Denzel die weeral subliem acteert! :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| voila, prachtig einde :eyes: |
|
|
| Phortastic |
Lord of war eindelijk gezien. Goeie film met een goede Cage weer.
Ook "everything is illuminated" gezien onlangs. Ook een zeer degelijke film. zeker de moeite om eens te gaan zien. En Elijah Wood speelt een personage die zowaar aan zen personage uit Sin City doet denken (qua uiterlijk toch). Voor de rest totaal verschillend personage :)
En ook nog een zeer degelijke komedie gezien. "Waiting..." gaat over paar jongeren die in een restaurant werken. Beetje absurd soms zou je denken maar denk dat het niet zo ver van de waarheid zit. Veel gelachen :) |
|
|
| djcresto |
| Munich gezien afgelopen vrijdag. Kon de verwachtingen inlossen maar een klassieker wordt het niet denk ik. |
|
|
| Phortastic |
| ^ die ga ik vandaag in bios zien denk ik. ben benieuwd. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Lord of war eindelijk gezien. Goeie film met een goede Cage weer.
En ook nog een zeer degelijke komedie gezien. "Waiting..." gaat over paar jongeren die in een restaurant werken. Beetje absurd soms zou je denken maar denk dat het niet zo ver van de waarheid zit. Veel gelachen :) |
Van die 2 films heb ik ook heel erg genoten.
Munich vond ik een goeie film, maar geen "instant classic" zoals cresto zegt. Brokeback Mountain kan dat misschien wel worden. Zeer meeslepende en krachtige film. Zijn er hier nog die die al gezien hebben? |
|
|
| Xilver |
| homosexuele cowboys spreken me niet echt zo aan... |
|
|
| Kaidreas |
| ^WORD, alleen al die bekende foto van die 2 hangend aan hun pick-up truck, met een blik van:"Right here, right now baby":nervous: |
|
|
|
|