|
Goeie films (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
gisteren the new world gaan zien.
wtf pocahontas in reallife.
kheb al betere liefdes verhalen gezien... hotel 2046 FTW |
|
|
| Gladius |
| amai seg, eindelijk lord of the rings 3 gezien. pff dit was het lange wachten zeker niet waard. wat een flutfilm(s) eigenlijk, uitgezonderd den 1 mss... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Gladius
amai seg, eindelijk lord of the rings 3 gezien. pff dit was het lange wachten zeker niet waard. wat een flutfilm(s) eigenlijk, uitgezonderd den 1 mss... |
Vind ik eigenlijk ook :)
Eersten is goed, dan gaat het bergaf; idem met The Matrix |
|
|
| CygnusX |
amai seg, eindelijk lord of the rings 3 gezien. pff dit was het lange wachten zeker niet waard. wat een flutfilm(s) eigenlijk, uitgezonderd den 1 mss... |
Ik zie niet in hoe ge die slecht kunt vinden, behalve misschien als ge niet van fantasie-werelden houdt. Gisteren heb ik 'm ook nog eens gezien, blijft ne vette film, maar in de cinema is het minstens 10x geweldiger. |
|
|
| TOR |
ben de derde vergeten op te nemen :(
twee vond ik beter dan de eerste, maar ik ben er ook niet zo wild van. allemaal mooie beelden en zo, maar het is me allemaal iets te flashy qua plot.. er gebeurt simpelweg teveel, en dan haak ik snel af. je krijgt gewoon de tijd niet om je in die wereld in te leven, je bekijkt het allemaal vanop een afstand en alles speelt zich af boven je hoofd. de tweede is beter in dat opzicht, mede door het epische gevecht op het eind, maar de eerste verliest veel van zijn charme door de snelle flitsen.
that said, ik sta altijd open en had graag de derde gezien.. |
|
|
| Bertn |
één van de beste films ooit voor mij. ik vind 3 een pak beter dan 2 of 1. Maar ik heb die in de cinema gezien, dan is dat enorm de moeite. Nadien de DVD gekocht, en de film mist toch wel de helft van zijn waarde op een klein scherm:o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Net Hostel gekeken, wow, wat een gestoorde film. Komt in de buurt van Irréversible voor mij.
De horrors van tegenwoordig worden beter en beter. |
Ik had er gisteren ook beter naar gaan kijken. Tegen beter weten in maar naar The new world gaan zien. Heb ik mij dat beklaagd zeg. De beste momenten van de film waren die waarop ik in slaap viel. Een tiental mensen verlieten tijdens de film zelfs de zaal. |
|
|
| Gladius |
den 1 vond ik toch super, maar gisteren... kweetni, ik kon er helemaal niet meer in opgaan. er gebeurt idd gewoon teveel tegelijk.
ik heb het al geruime tijd gehad met visueel prachtige films, meestal trekt het verhaal toch op niets. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
één van de beste films ooit voor mij. ik vind 3 een pak beter dan 2 of 1. Maar ik heb die in de cinema gezien, dan is dat enorm de moeite. Nadien de DVD gekocht, en de film mist toch wel de helft van zijn waarde op een klein scherm:o |
Ik heb ze nochtans alle 3 in de cinema gezien; maar de eersten blijft voor mij de leuksten; dan 3 en dan 2. De derde film heeft wel spannende elementen maar voor mij mist het 'iets' ... trouwens; het einde is véééél te langdradig; je denkt al een halfuur "wanneer ist hier gedaan ja?" en da blijft maar duren. Na die vulkaan hadden ze't moeten stoppen :tongue2 |
|
|
| InTeXoR |
als je dat al langdradig vond, zeker nooit de extended DVD versie kijken ;) (tenzij ze die hebben uitgezonden, maar dat zal wel niet).
heb een tijdje terug nog een LOTR weekendje gehouden met wat volk om de lange versies van alle films te kijken, ben je toch net geen 12u zoet mee. zeer mooi en heb me op geen enkel moment verveeld, maar nu zal het wel weer minstens een jaartje duren eer ik er aan begin om ze nog eens te kijken.
kan moeilijk kiezen welke ik de beste vind, Two Towers of Return Of The King. In feite vond ik alleen de eerste helft van Fellowship Of The Ring nogal saai, misschien ook wel omdat ik die ondertussen het vaakst gezien heb van de drie.
kan wel begrijpen dat sommige mensen er niet veel aan vinden, zelf heb ik dat bij die andere grote filmsaga Star Wars. LOTR zijn ook de enige fantasy-films in mijn DVD-kast (OK, ook nog wel de Conan-films met Schwarzenegger, maar da's natuurlijk niet te vergelijken :)), dus misschien vind ik ze ook goed omdat het een onbekend genre is voor mij.
voor mij mag Peter Jackson althans nog eens aan zo'n gigantisch project beginnen, hij doet dat goed en heeft vooral veel oog voor detail. respect ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb ze nochtans alle 3 in de cinema gezien; maar de eersten blijft voor mij de leuksten; dan 3 en dan 2. De derde film heeft wel spannende elementen maar voor mij mist het 'iets' ... trouwens; het einde is véééél te langdradig; je denkt al een halfuur "wanneer ist hier gedaan ja?" en da blijft maar duren. Na die vulkaan hadden ze't moeten stoppen :tongue2 |
hahahahaha ge moet de boek is lezen. de ring is al vernietigd halverwege het 3de boek :p
anyways boek>films by far.
stomme wargs in de 2de film dat niet eens voorkomen in het boek. dood van saruman op een belachelijke wijze. (and the list goes on)
pfuh.... ik had het veel beter kunnen doen :cool: |
|
|
| Gladius |
| gisteren 'Two for the money' gaan zien. matige film over het gokcircuit in football in Amerika. Met oa Al Pacino, leuk om hem nog 'ns bezig te zien, maar duidelijk niet op z'n best. 6/10 |
|
|
|
|