|
Goeie films (pg. 186)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
The Three Burials of Melquiades Estrada
Beetje overrated op imdb imo. Degelijke film, maar personages konden me toch niet helemaal meeslepen en overtuigen.
Eerder net geen 7 op 10 dan net geen 8 imo |
|
|
| CygnusX |
| Gisteren de 3e X-Men gaan kijken in Kinepolis Hasselt. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, ongetwijfeld de beste van de 3 en één van de betere films van 2006. De film kwam goed tot zijn recht op't grote doek. |
|
|
| djcresto |
| Vrijdag MI3 gaan zien. Zeer goeie actiefilm imo. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Gisteren de 3e X-Men gaan kijken in Kinepolis Hasselt. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, ongetwijfeld de beste van de 3 en één van de betere films van 2006. De film kwam goed tot zijn recht op't grote doek. |
een geweldige film idd! |
|
|
| Wildfir3 |
Daarnet een leuke ontdekking gedaan: een pic met daarin 100 films uitgebeeld... aan u om te raden welke films het zijn :)
Kan zijn dat het al een eeuwenoude afbeelding is ofzo, maar kom: voor de liefhebbers
http://www.hapje.be/?p=19 |
|
|
| Gladius |
allrighty, examens eindelijk gedaan, movies here I come! :D
wil ik zeker zien:
-Marie Antoinette
-Volver
-Road to Guantanamo
-Vidange Perdue
(en mss Da Vinci code nog)
Iemand al gezien of nog andere tips voor films die ze nu draaien? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
gisteren 'Syriana' gaan zien, best wel goed, maar (altans voor mij) te moeilijk om volgen. snapte er niet veel van. wederom puike prestatie van Clooney =) |
Best wel goed idd, snapte hem redelijk maar is idd niet makkelijk om volgen. Nuja echt veel nieuwe dingen heb ik niet geleerd uit deze film. Waar het eigenlijk op neerkomt in de film weten wij als niet-Amerikanen al langer dan vandaag.
Props to Clooney om niet de makkelijke weg te nemen en het lef te hebben om intelligente films te maken, die mensen misschien tot nadenken zet en hen uit hun naïef beeld t.o.v. Amerika haalt. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Daarnet een leuke ontdekking gedaan: een pic met daarin 100 films uitgebeeld... aan u om te raden welke films het zijn :)
Kan zijn dat het al een eeuwenoude afbeelding is ofzo, maar kom: voor de liefhebbers
http://www.hapje.be/?p=19 |
is idd al wat ouder ja... op een ander forum hebben we ze eens alle 100 gevonden:) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Heeft iemand North Country al gezien?
Zaterdag heb ik hiervan een voorfilmpje gezien en leek me niet slecht,
krijgt ook 7.1 op IMDB. |
Ik net, goeie film. Enkel op het einde gebeuren er paar dingen die beetje raar zijn maar zeker een film die de moeite is. Charlize Theron speelt weer de pannen vant dak :eyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Gisteren de 3e X-Men gaan kijken in Kinepolis Hasselt. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, ongetwijfeld de beste van de 3 en één van de betere films van 2006. De film kwam goed tot zijn recht op't grote doek. |
Mmh, raar, Monika en haar vriend vonden de film heel slecht :conf:
Misschien dan toch maar gaan zien, als ik de andere 2 films nog eens op voorhand thuis kan bezien |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nyah
Mmh, raar, Monika en haar vriend vonden de film heel slecht :conf:
Misschien dan toch maar gaan zien, als ik de andere 2 films nog eens op voorhand thuis kan bezien |
Da's raar ja, ik kan niet inzien hoe je X-Men 3 slecht kan vinden, tenzij je misschien totaal geen fan bent van stripverhaal-verfilmingen of niet van vette actie houdt. Maarja, dan ga je niet naar X-Men kijken he ;) |
|
|
| Bertn |
| ik zie ook niet in hoe je de derde niet goed kan vinden, als je de tweede bv wel goed vond:) |
|
|
|
|