|
Goeie films (pg. 208)
|
View this Thread in Original format
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Borat is idd een zalige film. Vooral die naaktscene is gewoon hilarisch! |
Idd. Tijdens die scène kwam ik gewoon niet meer bij... In JAREN niet meer ZO gelachen !!! Tnx Sasha (y) |
|
|
| mellow_head |
Zo-even John Carpenter's 'The Thing' (1982) gezien. Eerste horror toenk 7 jaar was, so many memories :cool: blijft nog steeds ne speciale film!
http://www.imdb.com/title/tt0084787/ |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| De Alien reeks blijft heerlijk, vooral den eersten van 1979. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Config
ik heb iets anders gezien dan , :p ie begint over die 2 vrouwen en begint dan over kazachstan en dat ze daar graag schone vrouwen zien .. enfin ie eindigt met. These 2 women would be very beautiful in Kazachstan. NOT much. :tongue2 |
lol, dan heb je de mop wel stevig gemist :p |
|
|
| Antony |
| dacht ik toch ook, werd hier al onzeker :) |
|
|
| Nabistai |
Ik vraag mij trouwens nog steeds af of dit ooit een gewone zwembroek was, vakkundig gemolesteerd door Borat :D
 |
|
|
| mellow_head |
| Het laatste naar wak op die foto kijk is die mongool met zn uitgerokke valscherm. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik vraag mij trouwens nog steeds af of dit ooit een gewone zwembroek was, vakkundig gemolesteerd door Borat :D
[IMG]* 1 keer is genoeg *[/IMG] |
Die "zwembroeken" zijn voor de gein wel vaker in de mode-en filmscene gebruikt. Stamt volgens mij zelfs uit de jaren '80 ;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Nabistai
lol, dan heb je de mop wel stevig gemist :p |
ni erg, kwaren al in hogere sferen op die moment :tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Config
ni erg, kwaren al in hogere sferen op die moment :tongue2 |
sexytime? |
|
|
| djcresto |
| Vrijdag ook Borat gaan zien maar was me toch een serieuze tegenvaller zeg. Zo overhyped. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vrijdag ook Borat gaan zien maar was me toch een serieuze tegenvaller zeg. Zo overhyped. |
... not :toothless |
|
|
|
|