|
Goeie films (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Iemand Closer al gezien ? |
Portman <3 <3 :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
gisterenavond 'Battle Royale' gezien. 1 woord: freaky! :nervous: |
Neen "geniaal" :D |
|
|
| Gladius |
vanmiddag 'Mar Adentro' gaan zien, de laatste van Amenábar (maakte oa 'The Others'). zeer goeie film. gaat over ne man die verlamd geraakte door een ongeval, en die al zo'n 30 jaar z'n leven doorbrengt in z'n bed. Z'n enig doel is z'n leven op een waardige manier te beeďndigen (jah euthanasie dus =), maar dat is in tegenspraak met de wet in Spanje...
Uitermate boeiende film, schitterend hoe de regisseur van zo'n moeilijk thema als euthanasie zo'n prachtfilm kan maken. Geen moment té sentimenteel, met zelfs regelmatig humor. Aanraderrrrrrrrr!
owjah, en gisteren 'the big lebowski' noges gezien. nice :) |
|
|
| Phortastic |
vanmiddag 'Mar Adentro' gaan zien, de laatste van Amenábar (maakte oa 'The Others'). zeer goeie film. gaat over ne man die verlamd geraakte door een ongeval, en die al zo'n 30 jaar z'n leven doorbrengt in z'n bed. Z'n enig doel is z'n leven op een waardige manier te beeďndigen (jah euthanasie dus =), maar dat is in tegenspraak met de wet in Spanje...
Uitermate boeiende film, schitterend hoe de regisseur van zo'n moeilijk thema als euthanasie zo'n prachtfilm kan maken. Geen moment té sentimenteel, met zelfs regelmatig humor. Aanraderrrrrrrrr!
|
niiiiiiiiice, khad just paar dagen geleden toevallig gemerkt dat ik die 'gemist had' :)
kzal u soon weten te zeggen wat ik er van vond, maar uw smaak kennende en kijkend naar imdb ga ik hem zeer goed vinden ;) |
|
|
| Eagle` |
| lol gistere resident evil : apocalypse gezien, wel droog die chick staat in een blauw topke zombie's af te knalle, kan het nog beter, al hoewel ja ze had haar naaldhakskes van in begin moete aanhouwe, da had ze nog meer om in te "bijte" geweest zijn ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
Shaw is ook een zeer goeie film, weird einde.
Echt een aanrader, a la se7en :)
Zwarte kamer, volume beetje luider :) |
hehe idd, kvond hem ook zeer nice :)
en weird einde zouk ni zeggen, gewoon goed einde :)
kdacht op een moment dit is weer allemaal zo voorspelbaar, but oh boy was i wrong :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Iemand Closer al gezien ? |
Ik heb 'm daarnet gezien en ben onder de indruk. Het is een liefdesverhaal vol intrige. Sterke cast (Jude Law, Julia Roberts, Clive 'King Arthur' Owen en Nathalie 'wow' Portman) en goed geacteerd. Het verhaal is oké, maar wat deze film zo goed maakt voor mij zijn de heerlijke dialogen. Hopelijk krijgen Clive Owen en Nathalie Portman hiervoor een Oscar. |
|
|
| djcresto |
| afgelopen vrijdag the grudge gaan zien. Verkozen boven closer en the aviator. Film op zich was niet echt een meevaller. Wel veel vrouwen in de zaal die de daver op het lijf kregen. Maar dat was het ook. Aan het verhaal is ook nie zoveel aan. En aan het einde te zien komt de grudge 2 er binnen een paar jaar weer aan. |
|
|
| Gladius |
eergisteren 'Lock, stock, and two smoking barrels' gezien. Leuke film, in het genre reservoir dogs, snatch, pulp fiction. Soms een beetje te ingewikkeld, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door zalige (zwarte?) humor (schitterende one-liners, bv "Would everyone stop getting shot?" & "Jesus Christ what a pack of money! What do you do when you're not buying stereos? Financing revolutions?") en schitterend plot waarin afzonderlijke verhaallijnen heel leuk zijn verweven.
Zalig taaltje, dat Brits! =) |
|
|
| Pumaz |
Dat Brits in die film noemt cockney, het wordt gesproken door mensen in een bepaald gebied van Londen en door massa's wannabe's.
Ik vind het ook een zeer goeie film, maar Guy Richie's laatste trok op niks... |
|
|
| Phortastic |
eergisteren 'Lock, stock, and two smoking barrels' gezien. Leuke film, in het genre reservoir dogs, snatch, pulp fiction. Soms een beetje te ingewikkeld, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door zalige (zwarte?) humor (schitterende one-liners, bv "Would everyone stop getting shot?" & "Jesus Christ what a pack of money! What do you do when you're not buying stereos? Financing revolutions?") en schitterend plot waarin afzonderlijke verhaallijnen heel leuk zijn verweven.
Zalig taaltje, dat Brits! =) |
idd is een paar jaar terug op tv geweest nog, khad hem toen gezien. Is idd hilarisch met een zeer goed plot erbovenop. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vorige week eindelijk The Incredibles gaan zien, en ik vond het echt een fantastische film!! :eyes:
Eerst en vooral vond ik het geweldig dat hij ook bijna 2 uur duurde, veel fijner dan de normale animatie-film die pakweg 80 minuten duurt. Het verhaal was heel fijn, en vooral de sfeer en de tijdsgeest - en de bijbehorende stijl - de ze hebben gecreëerd. Gewoon super hoe ze die sfeer van de oude Amerikaanse en Japanse heldenfilms hebben gebruikt. Ook de animatie was super, de decors prachtig, en de actiescenes gewoon verbluffend! :eyes:
En dan nog de nodige portie fijne humor, wat de film compleet af maakte voor mij! Toch de beste Pixar/Animatie film die ik al gezien heb, zelfs beter dan Monsters Inc. en Ice Age! :) |
kheb hem net ook gezien, en ik sluit me hier wel volledig bij aan. Weer een absolute topper van Pixar. Of hij beter is dan Ice Age of Finding Nemo laat ik in het midden. Kvind ze alle 3 goed. Maar hij hoort zonder twijfel in dat rijtje thuis (along with Shrek 1 en 2). |
|
|
|
|