|
Goeie films (pg. 156)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
Net 2 films gezien:
Citizen Kane: ja filmklassieker gewoon :)
Battle Royale: gekke japanse film :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bunz
Battle Royale: gekke japanse film :D |
Hahaha; is da nie die film waar al die kinderen met mekaar moeten vechten op een eiland ?
Kheb er al veel van gehoord; die moet ik nog zien.
Das zo'n omstreden film zoals "Cannibal Holocaust" (maar net niet zo ziekelijk :p) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hahaha; is da nie die film waar al die kinderen met mekaar moeten vechten op een eiland ?
Kheb er al veel van gehoord; die moet ik nog zien.
Das zo'n omstreden film zoals "Cannibal Holocaust" (maar net niet zo ziekelijk :p) |
jep, da is em :D
die andere ken ik nie |
|
|
| Nabistai |
Net 'verlengd weekend' gaan zien. Toch wel een vlaamse film om trots op te zijn (met vooral jan decleir in een sterke rol) |
|
|
| mellow_head |
| Cannibal Holocaust hebk al gezien. Matige film vondk :) waar zijn die goeie ouwe gore films van vroeger :( ik heb er zoveel gezien ma de titels ontglippe mij telkens :conf: |
|
|
| djcresto |
van www.vrtnieuws.net
wo 11/01/05 - "Revenge of the Sith", de zesde en laatste "Star wars"-film van George Lucas is door de Amerikanen bekroond tot favoriete film en beste drama. De People's Choice Awards zijn gisteren uitgereikt in Los Angeles. Een panel van 6.000 leden van een Amerikaans blad en 21 miljoen Amerikanen brachten hun stem uit.
Lucas was vereerd met de bekroningen. "De film was geen favoriet bij de critici, maar wie luistert er naar hen", grapte de regisseur. "Het publiek is baas." "Revenge of the Sith" klopte twee keer "Batman begins", de sterk gepromoote Batman-film met Katie Holmes in de hoofdrol.
Sandra Bullock (en niet Angelina Jolie, foto) werd nog verkozen tot beste actrice en Johnny Depp tot beste acteur.
Overzicht van de belangrijkste winnaars (in hoofdletters):
Beste actrice:
Angelina Jolie
Nicole Kidman
SANDRA BULLOCK
beste acteur
Nicolas Cage
JOHNNY DEPP
Samuel L.Jackson
Beste film
Batman begins
Hitch
REVENGE OF THE SITH
beste drama
REVENGE OF THE SITH
Batman begins
Coach Carter
Beste filmkoppel
ANGELINA JOLIE/BRAD PITT (Mr. & Mrs. Smith)
Chris Rock/Adam Sandler (The longest yard)
Vince Vaugh/Owen Wilson (Wedding crashers) |
|
|
| Gladius |
"Het publiek is baas."
kleine nuancering; het Amerikaanse publiek. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
Johnny Depp tot beste acteur.
|
terecht ! :)
gistren Save the last dance gezien :p (kom kom, geef ma toe, ben ni den enige) ma vonnet nu ni zone schitterende film, in zijn genre zallem wel goe zijn enzo, mjah |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
terecht ! :)
gistren Save the last dance gezien :p (kom kom, geef ma toe, ben ni den enige) ma vonnet nu ni zone schitterende film, in zijn genre zallem wel goe zijn enzo, mjah |
I pleit schuldig, ik was één van de kijkers. |
|
|
| mellow_head |
| Ik kijk ni naar films met Kaukasische meisjes die met negers poepe omda ze gene ballet ofzoget wille doen. |
|
|
| Phortastic |
Paar films laatst gezien:
Broken Flowers (http://www.imdb.com/title/tt0412019/)
Speciale film en zeker niet voor iedereen. Gladius zal hem ook wel kunnen apprecieren gok ik. Hij is ernorm slow moving en het einde gaat veel mensen ook totaal niet bekoren.
Kvond hem wel nice en refreshing. Geen echte topper, maar zeker eens waard om te kijken. Glansrol van Bill Murray weer!
6.5/10
Serenity (http://www.imdb.com/title/tt0379786/)
Science-Fiction film in beetje de star trek stijl. Kon me wel bekoren, zeer degelijke film. Goed plot ook, wat meestal bij S-F films het zwakke punt is. Aanrader toch wel.
7.5/10
The Exorcism of Emily Rose (http://www.imdb.com/title/tt0404032/)
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het thema van de film is al duidelijk door de titel.
Ook wel een aanrader deze film. Emotionele film en zeer scary bij momenten.
8/10 |
|
|
| Phortastic |
Gisteren Wolf Creek (http://www.imdb.com/title/tt0416315/) gezien.
Ik ga kort zijn: niet kijken :clown:
Eerste 50 minuten gebeurt eigenlijk niets, dan zou je denken: ah de maker gebruikt die tijd om de personages uit te diepen. Neen dus, terwijl die 3 tieners daar in stukken vaneen worden geklopt en verkracht kan het u eigenlijk allemaal geen moer schelen lol.
Zwakke film! Ook het plot slaat op ni veel...
4.5/10 |
|
|
|
|