return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
quote:
Originally posted by St_Andrew
huh vad har jag missat? :conf:

spottloska på en dansk spelare

1-1 Spanien - Grekland
St_Andrew
aha, fy fan :(

quote:
Originally posted by reveal
Jag har fortfarande inte hört NÅGON som pratar om EM-guld

seriöst, om man kollar alla non-swedes på ta här, så e det asmånga som tror på sverige nu :eyes:
Kongo_kim

får en och tänka tillbaks till vm 90

Versace
jävligt idiotiskt av Totti, han förtjänar en avstängning oavsett hans talang...

3 matcher som UEFA skriver om borde räcka o avskräcka...
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Versace
jävligt idiotiskt av Totti, han förtjänar en avstängning oavsett hans talang...

3 matcher som UEFA skriver om borde räcka o avskräcka...

Mihajlovic fick 8 matcher i CL. fast hans var ju ändå lite värre
Kongo_kim
1-0 Portugal

Maniche (8)
SteveTranz4ever
Man får ju tänka på att nästan vilket lag som helst som spelar mot ett lag som är sämre får ju äntligen till sitt spel och kan lira det som deras tränare har lagt upp de och då ser det jävligt proffisgt ut... Med starkare motstånd så kan man inte få lika bra flyt i sitt spel och därmed minskar chanserna till mål...

Samtliga kommande matcher är en oskriven sida och vad som helst kan hända...

Självklart hoppas jag som alla andra stolta Svenskar på att det går vägen... :gsmile:
Amnezia
lol dåligt oflyt team ryssland har nu då...:p :p va ju inte hands på målisen...iofs väldigt svårt för dommaren å se men han gjorde ju faktiskt allt han kunde för å hålla händerna borta:rolleyes:

2 spelare i startevlan borta nästa match nu oxå...tungt för dom å ta sig till kvarten:rolleyes:
EsseT
Tralalla Sverige i all ära men i kväll är det Svengland =) HEHE eller England med svennis =) Det är med en såndär måste match hehe skoj :D

17 juni
Grupp B
Match: England-Schweiz
Tid: 18.00
Spelplats: Estádio Cidade de Coimbra
SVT kl 17.30 kommentatorer Chris Härenstam och Malin Swedberg

St_Andrew
tror både england och frankrike tar sina matcher ganska lätt ikväll, efter att ha sett kroatien - schweiz är jag inte så imponerad direkt... dock kan allt hände...

fast kommer missa englands matchen :(

Amnezia
quote:
Originally posted by EsseT

SVT kl 17.30 kommentatorer Chris Härenstam och Malin Swedberg

pallar inte dom kommentatorerna asså:wtf: :wtf: typ "ojoj nu slår han på den där bollen"..får slå på radion:p

Totti förtjänar 3matchers avstängning..minst...kan inte gå å bortförklara det där efter dom bilderna man fått sett..=):rolleyes:
gör man nått så lågt så ska man inte få va me å spela resten=)

iimorrn ere dags igen..yaay:cool:
EsseT
quote:
Originally posted by Amnezia
pallar inte dom kommentatorerna asså:wtf: :wtf: typ "ojoj nu slår han på den där bollen"..får slå på radion:p

Totti förtjänar 3matchers avstängning..minst...kan inte gå å bortförklara det där efter dom bilderna man fått sett..=):rolleyes:
gör man nått så lågt så ska man inte få va me å spela resten=)

iimorrn ere dags igen..yaay:cool:

HEHE radion är ju så skoj hehe där är det minsann fart på snacket hehe de snackar ju fortare än vad spelet går =)

Avstängning är ett krav tycker jag så bär man sig INTE åt fy o usch:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement