|
Em 2004 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
kolla bilderna i em forumet. Terrys arm håller bort målvakten.
Fast ett annat scenario vore ju om Campbell klättrar på Terrys rygg. |
|
|
| hustler |
| Tycker så jävla synd om England. |
|
|
| ShyTrance |
| YES!! portugal vann :cool: :D |
|
|
| Hybrid |
synd om england ...
men beckham.. :stongue: |
|
|
| Kaveh |
Ronaldo:
:haha: :haha: :haha:
(Gillar dock verkligen Ronaldos spel - grym fotbollsspelare! Men fortfarande så skön animation =)) |
|
|
| Kongo_kim |
| Stackars Frankrike :p |
|
|
| St_Andrew |
frankrike är så jävla sämst.. hehe...
ikväll gäller det! fyy fan :D:D:D |
|
|
| Hybrid |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Ronaldo:
:haha: :haha: :haha:
|
hah! så jävla sant :haha: |
|
|
| Smekbar |
| jej hittills har det ju gått rätt bra för sverige... härligt :) får bara hoppas på nått mysigt mål nu snart :) |
|
|
| St_Andrew |
japp ser lovande ut än så länge :)
hoppas dom klarar det här :) |
|
|
| keddo |
| silvergoal nu, tror jag får nervsammanbrott snart :eyespop: |
|
|
|
|