return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 25)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
kolla bilderna i em forumet. Terrys arm håller bort målvakten.

Fast ett annat scenario vore ju om Campbell klättrar på Terrys rygg.
hustler
Tycker så jävla synd om England.
ShyTrance
YES!! portugal vann :cool: :D
Hybrid
synd om england ...

men beckham.. :stongue:
Kaveh
Ronaldo:



:haha: :haha: :haha:


(Gillar dock verkligen Ronaldos spel - grym fotbollsspelare! Men fortfarande så skön animation =))
Kongo_kim
Stackars Frankrike :p
St_Andrew
frankrike är så jävla sämst.. hehe...

ikväll gäller det! fyy fan :D:D:D
Hybrid
quote:
Originally posted by Kaveh
Ronaldo:



:haha: :haha: :haha:



hah! så jävla sant :haha:
ScuL
:D HEJA SVERIGE :D
Smekbar
jej hittills har det ju gått rätt bra för sverige... härligt :) får bara hoppas på nått mysigt mål nu snart :)

St_Andrew
japp ser lovande ut än så länge :)

hoppas dom klarar det här :)
keddo
silvergoal nu, tror jag får nervsammanbrott snart :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement