return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by AC.
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:

Lämna plats åt guldgossen Kim Källström för f!


Källström har inte en suck mot Zlatan
EsseT
Medans vi här håller på att spekulera om antal mål och match restultat
Tänkte jag satsa lite på några av dem :)
Skulle det finnas ett intresse att vi går i hop o satsar en slant på sverige matcher? Om vi är flera kan vi satsa mer o resultatet blir om det går in blir det lite klirr i kassan :) vad pengarna ska gå till kan vi ju ta upp i eventuell vinst något kanske vi kan donera till TA
Laszlo
quote:
Originally posted by EsseT
Medans vi här håller på att spekulera om antal mål och match restultat
Tänkte jag satsa lite på några av dem :)
Skulle det finnas ett intresse att vi går i hop o satsar en slant på sverige matcher? Om vi är flera kan vi satsa mer o resultatet blir om det går in blir det lite klirr i kassan :) vad pengarna ska gå till kan vi ju ta upp i eventuell vinst något kanske vi kan donera till TA


hehe...idén är i grunden bra, men ju fler som vill vara med, desto svårare kommer det bli att komma överrens om ett resultat vi ska spela på. :)
EsseT
HEJ! jo det är det ju :) men om vi blir så många så har vi råd att satsa på flera resultat o något bör ju gå in hehe :)
men det var väl mer tänkt till oss freak hehe 5-10 st kanske :)
men men det var bara ett tanke :)
SMC
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Gerrard är duktig men tacklar som en åsna.


Kan ligga något i det! :crazy: :crazy:
ScuL
quote:
Originally posted by jeremy1984
Whaaaa?? :rolleyes:
"Torr att göra bandagera ett lejon"? :conf:


maybe my writing skills are not as good as they were hehe :p
my brothers French teacher taught his class this sentence.
it's supposed to mean:
även en lejon får en ståkuk av det här
:D
SteveTranz4ever
SNART DRAR MATCHEN IGÅNG :D

GO SWEDEN !
Laszlo
Sverige vinner med 2-0. Zlatan gör ett, Larsson gör ett.
St_Andrew
1-0 :D:D kämpa på nu :D:D
SteveTranz4ever
LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 2 - 0

[EDIT] LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 3 - 0

ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 2 - 0

[EDIT] LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 3 - 0



:D :D :D
jofawe
fotbollsdikt

Klicka här
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement