|
Em 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by AC.
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:
Lämna plats åt guldgossen Kim Källström för f! |
Källström har inte en suck mot Zlatan |
|
|
| EsseT |
Medans vi här håller på att spekulera om antal mål och match restultat
Tänkte jag satsa lite på några av dem :)
Skulle det finnas ett intresse att vi går i hop o satsar en slant på sverige matcher? Om vi är flera kan vi satsa mer o resultatet blir om det går in blir det lite klirr i kassan :) vad pengarna ska gå till kan vi ju ta upp i eventuell vinst något kanske vi kan donera till TA |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by EsseT
Medans vi här håller på att spekulera om antal mål och match restultat
Tänkte jag satsa lite på några av dem :)
Skulle det finnas ett intresse att vi går i hop o satsar en slant på sverige matcher? Om vi är flera kan vi satsa mer o resultatet blir om det går in blir det lite klirr i kassan :) vad pengarna ska gå till kan vi ju ta upp i eventuell vinst något kanske vi kan donera till TA |
hehe...idén är i grunden bra, men ju fler som vill vara med, desto svårare kommer det bli att komma överrens om ett resultat vi ska spela på. :) |
|
|
| EsseT |
HEJ! jo det är det ju :) men om vi blir så många så har vi råd att satsa på flera resultat o något bör ju gå in hehe :)
men det var väl mer tänkt till oss freak hehe 5-10 st kanske :)
men men det var bara ett tanke :) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Gerrard är duktig men tacklar som en åsna.
|
Kan ligga något i det! :crazy: :crazy: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Whaaaa?? :rolleyes:
"Torr att göra bandagera ett lejon"? :conf: |
maybe my writing skills are not as good as they were hehe :p
my brothers French teacher taught his class this sentence.
it's supposed to mean:
även en lejon får en ståkuk av det här
:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
SNART DRAR MATCHEN IGÅNG :D
GO SWEDEN !
 |
|
|
| Laszlo |
| Sverige vinner med 2-0. Zlatan gör ett, Larsson gör ett. |
|
|
| St_Andrew |
| 1-0 :D:D kämpa på nu :D:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 2 - 0
[EDIT] LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 3 - 0 |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 2 - 0
[EDIT] LARSSON ÄR JÄVLA KUNG !!!!!!!!!!!!!!!! 3 - 0 |
:D :D :D |
|
|
|
|