|
Em 2004 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
2-2 :) hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :)
NODIC VICTORY!!!! :)
BYEBYE ITALIA :D:D:D:D:D:D HEHEHEHE
Snacka om fullträff =) |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by EsseT
2-2 :) hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :)
NODIC VICTORY!!!! :)
BYEBYE ITALIA :D:D:D:D:D:D HEHEHEHE
Snacka om fullträff =) |
hahahhaa bästa plakatet i hela publiken.. så skönt på slutet me.. danskarna brydde sig inte ens om o gå på när det va typ en minut kvar.. =)
fyfan va bra.. bort med jävla mesitalien...
fan hade vi inte satt det målet hade vi ju varit borta.. haha.. örebro ser ut som en stor fest fortfarande på stan.. *s*

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,495890,00.html
men suck .. oväntat.. skulle dom va i våran sits så skulle dom oxå blivit glada om det blivit lika o vi åkt ur..
http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=150259
tsss.. |
|
|
| Kongo_kim |
Det r så jävla härligt. Fy fan alltså
2-2 hejdå Italien ingen kommer sakna er.
och sen att gå tillbaks till mitt tips i grupperna jag vet det är skrämmande hur bra jag är.
Grupp C
Sverige
Bulgarien
Danmark
Italien
Den grupp då alla fyra är bra nog att ta sig vidare
men Sverige är ett bra lag och kan slå exakt vem som helst.
Mitt tips är att Sverige ,Danmark och Italien alla slutar på 5 poäng och målskillnad avgör till Sveriges fördel med minst antal
/notera det där är inte slutplaceringarna utan hur gruppen lottades |
|
|
| SteveTranz4ever |
... har just läst igenom massor på aftonbladet om EM... Fan kan Italienarna vara sämre förlorare eller ? I think not !!!!
Kan dom inte ta en förlust... ger man sig in i leken får man leken tåla !!! |
|
|
| Kongo_kim |
ta en titt på Italienska forumet på Svenskafans
Fy fan alltså så dåliga förlorare. Bara inse Italien är inte så bra. Dom har två segrar dom senaste två mästerskapen. Ecuador (2002) och Bulgarien (2004). |
|
|
| MiB |
ska fan klistra in 2-2 bilden i deras forum..
hmm förresten.. vilket forum haha.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Chattade just med en Italiensk tjejkompis som jag har
***ELSA*** säger:
it was afaked game
just because we scare all the other teams and it was super to send us home
***ELSA*** säger:
it was clear it had been faked since the start......what a cpoincidence 2.2
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
hahaha
You are hilarious
It was not a fake game... I watched the hole game and I can assure you it was for real
***ELSA*** säger:
i watched it too on a cassette
and i saw a lot of hilarious things
***ELSA*** säger:
like swedish fans with the 2-2 thing
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
Can t the italian team take a loss
***ELSA*** säger:
we didn+t loose
we nwon yesterday+s match
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
but they got kicked out...
***ELSA*** säger:
anyway sweden and danemark won+t go further
i wonder what u would say if i wrote on the net SPAIN ITALY 2-2 HEJ HEJ SVERIGE
***ELSA*** säger:
i don+t think it is so sporty
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
haha its fun
Cause the media in Italy has been on this hole conspearicy thing all the time.... we are not like that...
You know the swedish word for spit ? spott... the media here call Totti for Spotti
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
get over it... it´s just a game and we take it seriously.... italia should to
***ELSA*** säger:
doesn+t matter you shouldn´t be happy that another team was excluded
above all if u are friends from the other country
it is not sporty
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
its just fun to see when they make a bird from a freather
***ELSA*** säger:
in italy everyone is very close to the national team, it is just a game but for us it i also a tradition
it is like a piece of heart
***ELSA*** säger:
yesterday i cried when they were kicked out
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
and then it came true
I thought we would win with 3-2
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- säger:
its just a game
***ELSA*** säger:
but for us it is national tradition
|
|
|
| reveal |
De hävdar att matchen var uppgjord bara för att 1) det är så man gör i Italien, 2) det är en bra grej att skylla på. Jävla idioter som tror att den var uppgjord. Så jävla rätt att det blev 2-2 så de kan gå och skämmas och vara avundsjuka resten av fotbollsåret.
:D |
|
|
| Glorie |
| weeeeeeeeeeeeee, jag såg också matchen. Faktiskt! :p jag, helena och hennes pojkvän var på en irländsk pub mitt i amsterdam. på puben var oxå danska supporters... rätt många.. vi var bara 4 svenskar.. jag, helly.. & ett par som hejade på oss. Hur visste de att jag och Helly var svenskar? :D Jo... vi hade såklart gula och blå fotbollströjor på oss :D weeeeeee! I halvlek gick vi ett ärende runt hörnet och massa folk sa att de hejade på oss (Sverige) eller så skrek de Zlatan efter oss.. Moget :p Iaf.. inne på krogen hurrade vi och skrek, för vi ville överrösta danskarna.. men det behövde vi inte göra. Det visade sig att där även fanns en hel drös med engelsmän och de hejade också! på Sverige.. weeeeeee... senare fick jag höra att det var bara för att Henrik Larsson spelar/spelade i Celtic. coolt iaf.. vi sjöng "Henrik Larsson is the king-låten" ett flertal ggr. med engelsmännen. hoho.. i vilket fall.. Skönt att Sverige är vidare. Zlatan och Larsson är väl för duktiga :D Gillar Allbäck med! :) |
|
|
| St_Andrew |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: fyyyyy faaaan va skoj :p
och fy fan va italienarna är dåliga förlorare asså ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
|
:eyespop: :crazy: :wtf: :eyes: :eek:
Jabba Dabba Doooooooo |
|
|
|
|