|
Em 2004 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Det var fan bland det värsta jag sett:eek: |
|
|
| WhiteRussian |
vilket mål...
Jag pallade inte att se efter Zlatans mål. Vis av erfarenhet efter att ha slutat titta efter Rumänien gjorde 2-1 mot Sverige 94 gick jag ut en sväng, å det höll fan hela vägen.
Nu spöar vi gröttungorna och möter Italien igen i finalen! |
|
|
| dj_hysterix |
| Zlatan e fett coooooool :toocool: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:
|
Antar att du står fast vid detta bråddjupa statement ;) |
|
|
| jofawe |
| ja det var ju en nervspännande match :) |
|
|
| reveal |
nu ska alla höra, den svenska klacken köööra:
iiiiiiin me bollen i måååål, å iiiiiiin me bollen i måååål, å iiiiiiin me bollen i måååål, å iiiiiiin me bollen i måååål
:p |
|
|
| mjz |
hehe, va hyfsat bra stämning här när zlatan gjorde mål och efter matchen... sjöngs minst lika mycket som det gjordes på läktarna... :)
men vilket jävla mål, det är bara zlatan som skulle göra en sån grej... skönt att han fanns på plan iaf, han spela riktigt bra igår... |
|
|
| Kamelen |
| nu hade sverige tur =) hoppas att nästa omgång så kör alla lika.. =) (= =)(= |
|
|
| Kongo_kim |
Lasse Grankvist är kung |
|
|
| Kongo_kim |
en till spottloska i em.
Nu Schweiz anfallare Alexander Frei som ska ha spottat Gerrard i nacken. |
|
|
| Kongo_kim |
Jävla fjollor Italien är. Nu börjar dom oroa sig för en konspiration att Sverige - Danmark tänker spela 2-2 medvetet.
Bara Italien som kan komma på nåt sånt:whip:
Bara för det vill jag att det blir 2-2:D |
|
|
|
|