return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 17)
View this Thread in Original format
AC.
Zlatans mål var inte specielt snyggt och hade dessutom en god skopa tur i sig.

Näh jag är mest glad över att se vilket storspel som bjöds på en av mina favoriter i det svenska laget Iscasson och inte minst att Kim fick komma in i matchen så pass tidigt, ni minns väl vem som slog hörnan på Zlatans mål? ;)
reveal
quote:
Originally posted by AC.

Vad är ett snyggt mål ifall nu inte Zlatans var snyggt? :conf:
AC.
Långa, "klockrena", riktiga kanoner. Clena mål helt enkelt. tillskillnad från Zlatans vifta lite med benet i luften mål.

ladda ner "10 of the best goals of world cup 2002.mpg" 35mb på DC
och kolla målen 2,3 och framför allt 4:a
Underbara mål.

För er som inte orkar det så är det framför allt mål man kan se på frisparkar eller skott en bit utanför straffområdet från spelare som Beckham eller Källström :)
Amnezia
quote:
Originally posted by AC.

haha c'moon nu ska vi inte va för hårda mot zlatan....visst krävs det tur för å göra ett sånt där mål men också en grym talanfull spelare som vet/känner på sig var han befinner sig å var bollen kommer...de flesta skulle inte lyckas me en sån där grej ens om de försökte....:rolleyes: vi ska va glada som har en tekniker som zlatan som hittar på sånna grejer på plan som annars aldrig görs av nån i sveriges landslag...han är en spelartyp vi annars brukar sakna i laget....sen va Isaksson grym i matchen också:cool:

1-0 till Portugal....ujuj vilken match å vilka 3 grymma chanser Portugal hade sista minuterna då....hade kunnat bli både 2 å 3-0 där....
dom va helt klart värda vinsten:)
EsseT
quote:
Originally posted by Hybrid
trodde platsen är Dragão i Porto

hursomhelst.. det kommer att bli en spännande match :)

hehe stämmer är tillrättat =)
Kan medela om att arkitekten heter Manuel Salgado HIHIHI
VISST ÄR DET BRA :D:D:D:D:haha: :happy2:

Ikväll blir det yttligare en bra match =)
Kongo_kim
Inte för att skryta men någonstans i klotterplanket för längesedan så tippade jag Portugal och Grekland vidare från gruppen.

rätt självklart tycker jag att dom gick vidare.

nu bara hoppas Frankrike och Kroatien går vidare från Grupp B
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kongo_kim
nu bara hoppas Frankrike och Kroatien går vidare från Grupp B

nejje, forza england jue ;)
MojjMojj
ähh, nästan alla mål i fotboll är 90% tur om man ska tänka som på Zlatans mål.. typ var 7:e boll går ju på mål i huvudtaget. För mkt filmning i fotboll, plus att det är en ren tur-sport.

Dock kul att kolla på :toothless
ScuL
quote:
Originally posted by mjz
3-2 TILL TJECKIEN!

väldigt välförtjänt, hollands coach är ett jävla miffo...

behöver inte förklara att jag är jättenöjd med slutresultatet :D
Smeagol
Men vad har du egentligen emot ditt land Scul?!?
Bortsett fran att coachen, enligt utsaga, ar ett javla miffo. :)

Italienarna ar radda for att sverige och danmark ska spela 2-2 uppgjort nu och sla ut Italien... :rolleyes:

Om det skulle bli 2-2 kommer 100% sakert tidningarna gora det till att det var uppgjort.

ScuL
quote:
Originally posted by Smeagol
Men vad har du egentligen emot ditt land Scul?!?

det går för mycket off-topic om jag skulle skriva ner allt här. o jag orkar inte egentligen.

jag ska kanske skriva en stor 'förklaringstråd' när tiden kommer då jag flyttar utifrån här ;)
EsseT
quote:
Originally posted by ScuL
det går för mycket off-topic om jag skulle skriva ner allt här. o jag orkar inte egentligen.

jag ska kanske skriva en stor 'förklaringstråd' när tiden kommer då jag flyttar utifrån här ;)

Scoul såja det tror jag inte hehe :) Hoppas allt är bra mannen =) Sensation nästa =)

Ikväll smäller det fotboll SKOJ =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement