|
Em 2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
1-0 Lettland :eek: :eek: :eek:
OMFG |
|
|
| Kongo_kim |
1-1 Milan Baros
Tjeckerna har ett ortroligt tryck nu |
|
|
| Kongo_kim |
2-1 till slut
45 minuter kvar till Holland - Tyskland |
|
|
| mjz |
tjeckien förtjänade väl det där, men det hade varit kul om letterna kunde fått en pinne ändå... :)
sverige spelade klart godkänt igår, men man ska inte glömma att innan henke sänkte bulgarien var dom det knappt bättre laget... sveriges försvar funkade iaf hela matchen, förutom lucic då,...
nu är det snart dags, har sett fram emot och få se tyskarna krossade...
holland - tyskland 5-0?? :D |
|
|
| ScuL |
1-0 fÖr tyskland.
HÄRLIGT
fan va skönt :D |
|
|
| mjz |
hehe :)
holland ser ut som sjuåringar första skoldan, osäkra och smått förvirrade... bara hoppas dom inte går hem och spelar nintendo som jag gjorde på min första dag i skolan... :tongue2 |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
1-0 fÖr tyskland.
HÄRLIGT
fan va skönt :D |
Ehmm...:conf: Varför denna patriotism? :toothless |
|
|
| ScuL |
| jag hatar holland. för alla som inte visste :p |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag hatar holland. för alla som inte visste :p |
Haha :haha: Visste att du inte tyckte om politiken och sådär men ändå... fotboll står över allt sånt tjafs! :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Haha :haha: Visste att du inte tyckte om politiken och sådär men ändå... fotboll står över allt sånt tjafs! :p |
då trodde du fel :) jag hatar allt utom de fester :P |
|
|
| St_Andrew |
1-1
forza holland :P |
|
|
|
|