return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 27)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by AC.
Finns en speciell spelare jag aldrig mer vill se spela för Sverige igen efter sitt satellit-skott! :mad:


Lägg ner. Det var hans förtjänst att vi kom till kvartsfinal.
ScuL
bakom mitt hus hade några idioter en jävla supfest med fireverk efter holland vann! :whip:

jag öppnade mitt fönster och kallade de för cp:ar sen blev det tyst. :disbelief

(o det här är sant.. tror mig eller inte) .

ska till london i några timmar. hej så länge
CJ InterCity
quote:
Originally posted by ScuL
ska till london i några timmar. hej så länge

ha det så kul! :D
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
bakom mitt hus hade några idioter en jävla supfest med fireverk efter holland vann! :whip:

jag öppnade mitt fönster och kallade de för cp:ar sen blev det tyst. :disbelief

(o det här är sant.. tror mig eller inte) .

ska till london i några timmar. hej så länge


Hade Sverige vunnit hade det nog blivit en likartad fest hos mig här hemma med polarna. Hade grannarna kommit ner till mig och bett mig dämpa oss hade jag sparkat denne i skrevet.... :)
jofawe
jag blev mordhotad igårkväll.
bara för att jag å mina två kompisar höll på holland..
Vi satt med 200 andra å kollade på fotbollen på en liten 28tummare på Lundegårdskamping på öland..

SÅ viktigt är det trots allt inte att man måste slåss för sakens skull ..
Visst att man gillar att kolla på det, men det är ju minst lika kul om några skriker HOLLAND HOLLAND HOLLAND än om alla bara skriker sverige, för när några säger emot en större klack ska ju de större alltid hävda sig...

aja.. kul vart det iallafall
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
bara för att jag å mina två kompisar höll på holland..


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

WHY? :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

:p
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
jag blev mordhotad igårkväll.
bara för att jag å mina två kompisar höll på holland..
Vi satt med 200 andra å kollade på fotbollen på en liten 28tummare på Lundegårdskamping på öland..

SÅ viktigt är det trots allt inte att man måste slåss för sakens skull ..
Visst att man gillar att kolla på det, men det är ju minst lika kul om några skriker HOLLAND HOLLAND HOLLAND än om alla bara skriker sverige, för när några säger emot en större klack ska ju de större alltid hävda sig...

aja.. kul vart det iallafall


Sånt är tragiskt....men varför i hela fridens namn höll du på Holland? :)

Jag kommer härdanefter hålla all tummar och tår för Holland - Nistelrooy är ju kungen av Manchester. Och om Holland dessutom går och vinner EM så kan vi i alla fall trösta oss med att vi blev utslagna av Europas bästa lag :)
AC.
quote:
Originally posted by reveal
Lägg ner. Det var hans förtjänst att vi kom till kvartsfinal.


Du verkar ju totalt missat att vi har haft en målvakt som räddat oss kvar gång på gång i matcherna när Sverige spelat kasst.
reveal
quote:
Originally posted by AC.
Du verkar ju totalt missat att vi har haft en målvakt som räddat oss gång på gång kvar i matcherna när Sverige spelat kasst.


Verkligen inte, Isaksson har varit grymt bra. Precis som Zlatan, och de flesta andra i laget.
St_Andrew
quote:
Originally posted by AC.
Du verkar ju totalt missat att vi har haft en målvakt som räddat oss kvar gång på gång i matcherna när Sverige spelat kasst.


Du verkar ju missat att vi haft en väldigt bra anfallare som räddat oss kvar gång på gång oxå?

isaksson var kanske vår bästa spelare, men att påstå att man inte vill ha Zlatan i laget är så dumt så det inte finns ord för det...

Kaveh
Word St_Andrew ;)
Glorie
Zlatan var GRYM! Isaksson också... även Henrik Larsson :) ja trodde innan EM att de var Ravelli vi hade i mål... men ne ne.. sen trodde ja hedman.. men icke? aja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
Privacy Statement