|
Em 2004 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
så 1-1 eller 3-3 vore roligare :D
|
Blir det 1-1 är det inte säkert att Italien åker ut (men det är säkert att Sverige går vidare) |
|
|
| Laszlo |
| hmmm...jag drömde att Sverige torskade med 3-2 mot Danskarna....vågar man sätta en hundring på det? :nervous: |
|
|
| Kongo_kim |
Jag ber till gud att det blir 2-2
Hade inte Italienarna börjat med konspirationsteorier så Kunde vi gärna hjälpa dom genom slå Danmark men nu nej aldrig jävlar.
Alltid ska dom skylla på konsprirationer minns VM 2002. |
|
|
| St_Andrew |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
riktigt dåligt spel första 30 min, men sverige är på g ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
HAHAHA SÅÅÅ UNDERBART... nu är vi vidare
Nu är jag hes igen :D :D :D
BYE BYE ITALIA |
|
|
| St_Andrew |
hahahahahahahahahahahaha
så jävla underbart
så jävla sura italienarna är på oss nu :D:D |
|
|
| ScuL |
hahaha
FAaaaaaaaaaaaaaaann vad jag skrikade på slutet
LOL :D
o sen blev det upperbarligen också 2-1 för Italien hehe va surt för dem. ;) |
|
|
| Amnezia |
JJJJJJJJJ AAAAAAAAAAAA AAAAAAA!!!!!!!!!!!
Sverige dominerar:cool: :eyespop: 2-2 hahaha italienarna kommer stämma oss....:stongue: :stongue: :stongue:
CIAO CIAO ITAAALIAAA..........
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| CJ InterCity |
härligt:D
dock var inte matchen SÅÅÅ intressant... förutom de sista 2 minuterna;) |
|
|
| reveal |
| 2-2!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Try |
| ååå! härligt! jag illar 2-2 bättre än att sverige vunnit med 3-2! |
|
|
| Laszlo |
| wow...det var nära ögat... |
|
|
|
|