|
Em 2004 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
FY FAN VA SNYGGT!
2-0 holland!
stackars ScuL, holland spelar så mycket bättre idag... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan snyggt upplägg.... Tjeckien släpper igenom rätt lätt verkar de som :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by mjz
FY FAN VA SNYGGT!
2-0 holland!
stackars ScuL, holland spelar så mycket bättre idag... :) |
vänta lite var inte Nistelrooy offside
Han står offside när passen till Robben går och sen fortsätter in mot mål. Han påverkar ju spelet |
|
|
| Kongo_kim |
| 2-1 Frankenstein Koller |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
vänta lite var inte Nistelrooy offside
Han står offside när passen till Robben går och sen fortsätter in mot mål. Han påverkar ju spelet |
Preciiiiiz vad jag satt o tänkte på när jag såg målet!
Nån som kan förklara hur det ligger till? :clown: |
|
|
| Kongo_kim |
Jo visst fan var det offside
Han står offside visst får han inte passningen men sen fortsätter han och får den och vips så är han med i spelet.
Solklart ju |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Preciiiiiz vad jag satt o tänkte på när jag såg målet!
Nån som kan förklara hur det ligger till? :clown: |
han var ju tekniskt sett inte i spel, bollen befann sig långt därifrån på vänsterkanten...
2-2 nu, riktigt fint av tjeckien och baros... :) |
|
|
| mjz |
3-2 TILL TJECKIEN!
väldigt välförtjänt, hollands coach är ett jävla miffo... |
|
|
| Kongo_kim |
Absolut den bästa match i eEM. Kanske den bästa match jag sett i mitt liv den hade allt.
OMG vilken vändning av Tjeckien. |
|
|
| Kongo_kim |
nån som har lust och göra mig en tjänst
posta betygen spelarna fick i Sportbladet i matchen Sverige - Italien |
|
|
| Kongo_kim |
| nähä dom snackar nu med bosse karlsson på TV4 och det var visst regelrätt målet. men jävligt konstigt tycker jag |
|
|
| Kamelen |
| Idag spelades de två hitils bästa matcherna i EM2004 :) hoppas alla matcher blir bra nu |
|
|
|
|