|
Em 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Hybrid
vi får väl se vad händer den 18 juni :p :p |
vadå möter de skåne på den 18:e eller vad? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
vadå möter de skåne på den 18:e eller vad? |
Sverige - Italien
dude ;) |
|
|
| Hybrid |
| quote: | Originally posted by JayBee
vadå möter de skåne på den 18:e eller vad? |
sverige möter italien den 18 :haha: |
|
|
| Cloudburst |
| säger bara :toothless |
|
|
| NooN |
Underbar match, helt klart!
Fan, man vill vara Allbäck nu asså... Tänk att få slå in ett mål medans den ENORMA svenska klacken sjunger nationalsången *ryser*:nervous:
Wonderful, wonderful, wonderful! |
|
|
| reveal |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
5-0 :D :D :D |
|
|
| Laszlo |
5-0 - det får väl klassas som godkänt....typ.. :) Men när folk redan nu börjar snacka om EM-guld blir jag fan nervös.
På fredag blir det värre...förlora de två nästkommande matcherna, och det spelar ingen roll om Sverige så hade vunnit med 184-0 idag.
Det var helt fantastiskt att sitta bland 100-talet euforiska blågula fans på studentpubben och heja fram Sverige. Vilket jävla levande det var.. :)
Och på fredag har de lovat oss, trots att de egentligen har sommarstängt, att ha öppet hela natten, om Sverige piskar Italien. Och lasseman skulle få lira trääääns och hip-hop hela kvällen (iofs blir jag nog tvungen att spela Markoolio vart fjärde låt, men det är något jag kan leva med :D)
HEJA BLÅGULT! Zlatan is teh king!!! |
|
|
| montana |
| laszlo, det är väl fan klart att du ska lira mera mål & in med bollen |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
laszlo, det är väl fan klart att du ska lira mera mål & in med bollen |
Jag sa ju att den ska spelas var fjärde låt. Räcker inte det? Sen har vi ju alla gamla klassiska fotbollslåtarna också. När vi gräver guld i USA, Campione, La copa de la vida samt årets EM-låt som jag tycker är hur bra som helst....det ska nog bli en bra kväll....bara Zlatan, Henke, Ljungberg & C:o fixar en seger på fredag så fixar jag resten... :)
FÖRRESTEN - ingen som har lust att slänga ihop en lite trancy remix av Markoolios EM-dänga? :) Jag är inte så haj på det där nämligen... |
|
|
| Virus |
Vad ska man säga? Världsklass, vilken lycka!!
Fast jag chillar med EM-guld snacket. Ett steg i taget.
/Glad |
|
|
| reveal |
| Vem har börjat prata om EM-guld egentligen? Nån på TV eller? Det är ju rätt korkat att göra faktiskt :) Jag tror inte att Sverige vinner, men man kan ju alltid hoppas :) Fin insats idag hur som helst :p |
|
|
| Vizay |
svårt å säga om vi ens har nån chans på EM-guld just nu men om man ska dömma på första omgången så har ju sverige helt klart spelat bäst (5-0 talar lite för sig självt där) och bulgarien var ju inte direkt dåliga, inget topplag men jag har sett sämre under turneringen :)
jag kan dock inte säga att jag är speciellt nervös över matchen på fredag, efter att ha sett italiens match idag så är jag övertygad om att vi vinner faktiskt...
italien är inte samspelta för fem öre, det är 11 divor med egna viljor på planen där.
det räckte med ett samspelt danmark för att hindra dom från att ta tre poäng, och med tanke på att sverige är lika samspelta som danmark fast hetare i anfallet så bådar det ju minst sagt gott :) |
|
|
|
|