|
Em 2004 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
totti fick väl böter också, typ vad han tjänar medans han värmer upp... men 3 matchers avstängning svider nog lite iaf, kunde gott varit några matcher till...
om england får stryk av schweiz så sitter svennis på nästa plan från portugal... men det borde ju va en hyfsat lätt match... hoppas england tar sig vidare faktiskt, tror att dom gör det med... |
|
|
| Kongo_kim |
domen är inte fastställd än.
men allt tyder på att det blir tre matcher. |
|
|
| ExOn |
På Fredag gäller det!
Vilka ska ut på stan och hinka bira och se på storbildsskärm?
*Räcker upp en hand* :p |
|
|
| Aendy |
| Chris Härenstam regerar. Alla med Eurosport vet det, ruskigt påläst! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Chris Härenstam regerar. Alla med Eurosport vet det, ruskigt påläst! |
Jag håller med dig - han är en av de bästa SVT haft på länge. Malin som expertkommentator gillar jag också, detta är hennes första stora mästerskap och det märks att hon är lite nervös, men ge henne lite tid så ska ni se. Dessutom är det alltid trevligt att höra en tjejröst i rutan, speciellt under dötrista matcher :). De är mycket bättre än TV4's jävla idiotkommentatorer. Dahlin kan sin sak, helt klart, men det märks att han inte fått någon längre utbildning om hur, när, och vad han ska säga och inte säga. Dessutom är de är ganska bra på att avbryta varandra.
Och för att inte snacka om Jihde och Ola, som de lånat in från CANAL+, i SVT-studion. Ola kan få vilket misslyckat uppspel som helst att låta mer intressant än en flock avklädda fruntimmer.
Jag önskar CANAL+ hade lika begåvade kommentatorer på NHL-fronten, men det är en annan historia. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jo då... fixa bättre burk :toothless |
sluta whina, jag har bästa burken :p
"Forbidden
You don't have permission to access /tränings.läger.med.italien.mpg on this server.
Apache/2.0.47 (Win32) Server at sweta.mine.nu Port 80" |
|
|
| EsseT |
hejsan =)
Nu börjar matchen snart =) jippii =) hurra...
Gissa vad Sui får om de slår england? HAHA =)
De får en KO hihihi vet inte om det var en för laget eller om det var en per spelare hur som helst snacka om att höja moralen i ett lag :D
:haha: :tongue3 :tongue2 |
|
|
| Kongo_kim |
1-0 Shrek
Rooney = Shrek |
|
|
| Kongo_kim |
2-0 Shrek
Om detta står sig har jag vunnit 125£ i låtsaspengar :D |
|
|
|
|