|
Em 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ledset ägda Portugal blev =)=)=)=)=)=) |
mmm.. hehe.. lite synd iof, portugal är ju roliga att se på annars :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mmm.. hehe.. lite synd iof, portugal är ju roliga att se på annars :) |
tyckte grekerna var roligare att titta på =P |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
tyckte grekerna var roligare att titta på =P |
haha, var ute o grillade så jag missa matchen, men som jag hörde så var det typ som du sa... men asså det brukar inte vara så :p |
|
|
| jeremy1984 |
Söndag 20.45 - Frankrike Vs. England :eyes:
ALLEZ LES BLEUS!!! :crazy::crazy::crazy:
För övrigt så såg jag båda matcherna idag.. och kommer nog se nästan alla matcher i EM..sålänge man är hemma så :) |
|
|
| RebeL9 |
Gillar inte fransk fotboll men ikväll hejar jag på dem. Ska bli kul att se britterna lida ett bittert nederlag. De låter högst och mest men när det kommer till kritan så inser man att det är mycket prat och lite verkstad. De har ju inte vunnit ett mästerskap på ca 40 år =)
Älskar att se när de brittiska medierna först höjer sina spelare till skyarna och kallar dem "GODS" och när de sen förlorar så lynchar man dem och skriver "LEAVE ENGLAND"
LOL! |
|
|
| Kongo_kim |
Fy fan vad England kommer förlora idag.
Arroganta svin är vad dom är. Tror att dom är top 5 i världen.
England - Frankrike 1-3 |
|
|
| hustler |
England - Frankrike 2-1
C´mon lads!
Edit: Tro inte att Hnery kommer få det att lossna så tidigt i turneringen. |
|
|
| St_Andrew |
| håller med om att england tror dom är mkt bättre än vad dom är och att deras press är mest lol, men jag tror ändå dom tar hem det här =) |
|
|
| Kongo_kim |
idag spelar ju kroatien också. Eftersom jag är halvkroat så får amn ju heja på dom idag. Synd att deras målis Pletikosa är skadad.
Fast kroaternas anfall är riktigt bra. Olic och Prso kan sänka vem som helst.
Kroatien vinner 2-0 mål av ovanstående. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
naaah, ni kommer få såååå mkt stryk :p |
Det vill jag inte tro. ;) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Älskar att se när de brittiska medierna först höjer sina spelare till skyarna och kallar dem "GODS" och när de sen förlorar så lynchar man dem och skriver "LEAVE ENGLAND"
LOL! |
Precis, landslaget och hela deras fotbollskultur är överskattade. Jag vill dock inte räkna bort England i denna turnering, Beckham är grymt duktig och de har några anfallare som kan vara riktigt giftiga när de är i god form, Rooney och Owen bla. Frågan är om ett helt lag kan bäras av några få spelare. Ska bli spännande att se. :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SMC
Precis, landslaget och hela deras fotbollskultur är överskattade. Jag vill dock inte räkna bort England i denna turnering, Beckham är grymt duktig och de har några anfallare som kan vara riktigt giftiga när de är i god form, Rooney och Owen bla. Frågan är om ett helt lag kan bäras av några få spelare. Ska bli spännande att se. :) |
Oerhört överskattade.
Owen och Rooney bränner ju hur många lägen som helst. Deras bäste anfallare i mina ögon är Vassel men han glöms ju alltid bort.
Beckham är Beckham , sätter en frispak var 10:e gång och blir gudabenådad men annars märks han inte mycket. Scholes har inte gjort mål på 3 år i landlaget men går alltid före den otroligt mycket bättre Lampard. Gerrard är duktig men tacklar som en åsna.
Och sen att Premier league DOMINERAS av utlänningar. Arsenal består ju av allt annat än engelsmän. :D |
|
|
|
|