return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 23)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT

Scoul nu är det krig hahaha

Det tror jag inte... om jag känner Scul rätt så ser han helst att Sverige vinner över Holland :)

Känner ingen utländsk person som gillar Sverige mer än Martijn :)
jofawe
oavsett hur det går för oss på lördag så kommer det bli lite jobbigt om man säger att man är svensk nästa vecka, när man är nere i amsterdam :)

å btw ...
http://www.boreme.com/bmuk_mp3/dry-your-eyes-becks.mp3
Dry Your Eyes Becks :)

Härlig parodi på Streets - Dry your eyes ... underbar!
SteveTranz4ever
Vad är det som talar för att oss i matchen mot Holland ?
Det kommer ju verkligen inte bli lätt :(

btw.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är det som talar för att oss i matchen mot Holland ?
Det kommer ju verkligen inte bli lätt :(

btw.

Deras försvarspel. dom är offensiva sega och Ljungberg kan göra undeverk mot dom. Men hur fan Nilsson ska klara av Robben/Van Der Vaart undrar jag. Mellberg måste punktmarkera hästskallen i 90 minuter. Han äcklar mig med sin talaglösa stil. Visst han han gör mål och det är det han ska göra men talang har han inte.

Hade hoppats på Tyskland ett lag vi skulle föra matchen mot ett lag där vi har bättre spelare på många positioner.

Nu blir det det gamla vi spelar defensivt till vi ligger under 0-1 och sen helt plötsligt får vi kraft.

Sen kan man alltid hoppas på straffar. Holland KAN inte vinna på straffar:D
St_Andrew
quote:
Originally posted by StereoPrincess
as for the football matches, i'm becoming more addicted to watching them. i would like sweden to win. they are the surprise team of the tournament for me. like does grass even grow up there? it's like Tampa Bay winning the Stanley cup. How does a state where there is no winter get the cup.

:stongue: :stongue: :stongue:
reveal
^^^ Hahahaha, var hittade du det inlägget? :p Måste ju dit och skriva nåt finurligt :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
^^^ Hahahaha, var hittade du det inlägget? :p Måste ju dit och skriva nåt finurligt :D

http://www.tranceaddict.com/forums/...471#post2916471

hon ägde mig hårt =/ :p

kommer inte på nått fyndigt tillbaka, äg henne o jag bjuder på glass :p
SteveTranz4ever
Hur vi kan spela fotboll... ja han har ju rätt... de växer inget gräs här för det är så jävla kallt... vad vi gör är att vi flår isbjörnar och renar eftersom deras bälsar har bra hållbarhet nog att spela fotboll på... lätta att laga också...

Va fan tror dom... :toothless
St_Andrew
reveal, kan väl få en glass då :p
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
reveal, kan väl få en glass då :p

Hurra! :D:D:D
Ok, när vi ses är det du som bjuder på glass :p (Lär väl dröja ett bra tag misstänker jag ;))

St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Hurra! :D:D:D
Ok, när vi ses är det du som bjuder på glass :p (Lär väl dröja ett bra tag misstänker jag ;))

jo men NÄR då jävlar ska du få glass :p
ScuL
jag blir lite arg när jag läsar genom alla jävla holländska forums. :whip:

de är kaxiga som fan. alla skriver att det blir 5-0 eller 4-1.. typ van nistelrooy skjutar in 4 och zlatan gör en lyckligt mål :crazy: vilken fantasi.

alltså de är rätt övertygade att NL ska vinna. jag hoppas bara att svenska laget blir inte rädd så blir det iaf nåt interessant att titta på!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement