|
Em 2004 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
MATCH Frankrike vs SUI
Plats: Estádio Cidade de Coimbra
Arkitekt: António Monteiro
Publikstat: 30000
Avspark: 20:45
Enjoy the GAME :) |
|
|
| Kongo_kim |
HRVATSKA!!!!!
Kom igen Kroatien gör svennis arbetslös ikväll.
Arroganta engelska svin |
|
|
| Kongo_kim |
| 1-0 Kroatien Niko Kovac (5) |
|
|
| Kongo_kim |
hittade mitt inlägg i klotterplanket
så här tippade jag för 6 månader sedan
Grupp A
Portugal
Grekland
Spanien
Ryssland
Portugal och grekland går vidare.
Grekland en blivande stornation inom fotboll vann faktiskt över Spanien i kvalet och pressen på Spanien är enorm.
Grupp B
Frankrike
England
Schweiz
Kroatien
Frankrike och Kroatien går vidare
Frankrike europas bästa lag är klara. England som många tror på är kaos. Kroatien vinner sin match mot England och gör Svennis arbetslös
Grupp C
Sverige
Bulgarien
Danmark
Italien
Den grupp då alla fyra är bra nog att ta sig vidare
men Sverige är ett bra lag och kan slå exakt vem som helst.
Mitt tips är att Sverige ,Danmark och Italien alla slutar på 5 poäng och målskillnad avgör till Sveriges fördel med minst antal insläppta mål
Grupp D
Tyskland
Letland
Tjeckien
Nederländerna
ajajaj Tyskland ,Tjeckien och Holland. nån måste ut.
fördel Tjeckien är det efter att ha haft Hollandi kvalet och vunnit över dom där. Tjeckien etta
Sedan Holland eller Tyskland. njaee jag har en "soft spot" frö holländkst fotboll så hjärtat säger Holland.
Sedan slutar det med att Frankrike vinner EM |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
HRVATSKA!!!!!
Kom igen Kroatien gör svennis arbetslös ikväll.
Arroganta engelska svin |
2-1 till england, mohahhaha :p |
|
|
| Proximus |
fyfan alltså, har aldrig förstått den svenska passionen för det engelska landslaget.. men jag vill verkligen att england ska bli krossat.
fanns inget underbarare när zidane sänkte in sina två mål och nu hoppas och tror jag på portugal.
och rooney.. SERIÖST, AFTONBLADET ÄR HELT SKEVA, DE JÄMFÖR GRABBEN MED HENRY.. PLEASE!!!!......
jaja.. england, go sweden. (småheja på frankrike med) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Rooney må vara bra, men jag gillar inte hans sätt att spela fotboll.
Han spelar ruskigt vårdslöst, titta bara på situationen med den schweiziske målvakten i den 18:e minuten under matchen i torsdags!
Full satsning utav Rooney med dobbarna före, hade han träffat mer så hade han åkt ut. Nu blev det tyvärr bara varning...
Träffas målvakten i ansiktet av ett utsträckt ben som Rooneys kan det gå illa, riktigt illa...
Men nu hoppas vi på Sverige ikväll, jag är sugen på 2-2...
Bara för att knäcka Italien :) |
|
|
| ScuL |
| jag tror att det blir jämt men jag hoppas att de vinner iofs :D |
|
|
| dbl |
| jag hoppas fan italien åker ut.. hade varit så jävla skoj va :D |
|
|
| chjo |
| drömscenario.. Swe-Dan 2-2, OCH att Italien tappar poäng mot Bulgarien, vore störtskönt :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det skulle va kul att spela oavgjort för att reta Italienarna... men dom tjatar bara om 2-2 hela tiden så 1-1 eller 3-3 vore roligare :D
Förövrigt så tror jag att om tex. det står 2-2 och det är 10 minuter kvar på matchen så lär inte nåt av lagen jobba direkt hårt för att vinna utan spela mer safe...
Förövrigt hoppas jag helhjärtat på vinst för vårt blågula lag :gsmile: |
|
|
|
|