|
Em 2004 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Virus |
| quote: | Originally posted by Smeagol
$#%$#$&$&^%(&%%^&(
^^ For att fatta mig kort.
Blir sa lack pa Italiensk TV!! :whip:
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt
De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.
De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.
For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.
Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! :) |
Haha, jag vet. Dom är helt tappade dom där RAI-journalisterna. Framförallt den rakade snubben. Han tog den där Tottitröjan som en personlig förolämpning och var helt överlycklig när Sverige torskade. Fyfan. Sen har vi den där Pollacken som hävdade att Sverige inte bara snuvat Italien, men att vi gjorde en läggmatch mot Lettland i kvalet.
För att inte nämna dom billiga skämten och low-tech effekterna kombinerat med Eurodisco innan och efter pauserna. Men värst av allt är den där förbannade Eurovisionstudion dom sitter i.
Dock måste jag säga att kvaliteten på matchkommentatorerna är mycket bättre än i Sverige. Dom gör en massa smarta analyser. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Smeagol
$#%$#$&$&^%(&%%^&(
^^ For att fatta mig kort.
Blir sa lack pa Italiensk TV!! :whip:
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt
De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.
De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.
For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.
Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! :) |
:haha: :haha: :haha: dom är störda! |
|
|
| Kongo_kim |
| semifinal 1 mellan Portugal - Holland har nyss börjat |
|
|
| Amnezia |
najs att Portugal vann iaf...dom hade bäst å fyndigaste spelet i första halvlek...i andra tappa dom när dom backa hem men fortf känns det rätt me dom i final....:D :tongue2
nu gäller det grekland lr tjeckien....tror tjeckien kommer äga grekerna...:toocool: :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| yay go portugal... dom var asbra ju :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Amnezia
nu gäller det grekland lr tjeckien....tror tjeckien kommer äga grekerna...:toocool: :wtf: |
så har man ju tänkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli så ägda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe
det hade varit kul att se grekland - portugal i final eftersom grekland vann inledningsmatchen dem emellan. men tjeckien är det
lag som spelet helt klart bäst detta em. jag tror på tjeckist guld och brons till grekland. holland har inte spelat bra detta em och
de har haft flyt att de kommit så långt som de har. :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Nyx
så har man ju tänkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli så ägda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe
det hade varit kul att se grekland - portugal i final eftersom grekland vann inledningsmatchen dem emellan. men tjeckien är det
lag som spelet helt klart bäst detta em. jag tror på tjeckist guld och brons till grekland. holland har inte spelat bra detta em och
de har haft flyt att de kommit så långt som de har. :) |
det finns ingen bronsmatch |
|
|
| Pjox |
| Jag som hade hoppats på att holland skulle vinna när sverige blev utslagna, får väl ta o heja på portugal nu da... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Nyx
så har man ju tänkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli så ägda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe |
frankrike hade ju o andra sidan inte spelat så bra innan det, medans tjeckien har krossat allt motstånd ;)
måste bli seger! men som sagt, alla räknar ut dom dt e väl deras chans antar jag :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Grekland vann semin över Tjeckien... trodde jag fan inte...
Nu blir de final mot Portugal... jag tror och hoppas lite att hemmanationen Portugal tar hem EM Guldet... :gsmile: |
|
|
| ScuL |
jag hoppas på Grekland.
de har redan slagit Portugal i poulematcherna och de kan göra det igen.
sen är det kul att en relativt okänd fotbollsland vinner ett EM :) |
|
|
|
|