| SWE_TRANCE |
Fy satan vad laddad jag är.
Ikväll gäller det!
Ska förfesta ordentligt till Danmark - Bulgarien, så man är i fin form till Sverigematchen ;)
Har lånat en polares lägenhet med 58" TV, så det blir soft :)
OM Sverige tar tre poäng ikväll så lovar jag att gå på krogen med Sverigetröja ikväll :D |
|
|