|
Em 2004 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
3-0 Gerrard
Jävla Scouser:whip: nu förlorade jag 5£ i låtsaspengar |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tip of the day: Use mouse right click and save target as... Funkar som fan ;) |
men va faaaaan. funkar inte :whip: :whip: :whip:
e det nån för utom steve som får att funka? :p |
|
|
| Kongo_kim |
men gud va moget:D |
|
|
| EsseT |
Jaha då har matchen börjat mellan frankrike-Krotatien =)
Vad tror ni? blir det någon skräll?? man vet aldrig =) hehe
*tittar på tv* :):eyes: |
|
|
| Laszlo |
VIVA LA HRVATSKA!!!
Fan vad underbart...hoppas fransosjävlarna torskar |
|
|
| Versace |
återigen klarar sig frankrike på andras misstag...
mornar!!! för faaaaaaaaaan.....
det vad ju hands det andra målet...
ut med frankrike... |
|
|
| EsseT |
Intresant match var det även om det blev 2-2 nu så imponerar INTE Frankrike hmm nånting stämmer inte hos dem
2-2 målet är ju helt otroligt att det rätt dömt Tycker snart att det borde bara tillåtet som i hockey att kolla efteråt STOR miss av domaren. :whip:
Hoppas inte sverige råkar ut för nåt liknade ikväll...:conf: |
|
|
| Kongo_kim |
| usch vad tur Frankike hade. |
|
|
| EsseT |
MINA DAMER och HERRAR ikväll smäller det :D
MATCH: SVERIGE VS ITALIEN
TID: 20:45 svensk tid
PLATS:Estádio do Dragão
Publikplats: 52000
MATCH resultat: ...SVERIGE VINNER :) :) :) :) :) :) :)
ENJOY THE GAME :)
 |
|
|
| Hybrid |
| quote: | Originally posted by EsseT
PLATS: José Alvalade-Stadion-Lissabon
|
trodde platsen är Dragão i Porto
hursomhelst.. det kommer att bli en spännande match :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
1-0 Shrek
Rooney = Shrek |
  |
|
|
| WhiteRussian |
Ikväll är det dags...
Jag är så nervös att jag mår dåligt... :(
Oavgjort, då är jag nöjd.
2-2 blir det. Italien får en skitstraff i slutminuterna. |
|
|
|
|