|
Em 2004 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
wow vilken match altså :D
goo england :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan vilken match... straffläggningen är olidlig !!!!
Fan otroligt !!!!! 8 -7 till Portugal :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
Faaaaaaaaaaan :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
men vilken jävla match altså! shiiiiiit, helt svettig här! hehe
döda dommaren oxå föresten... |
|
|
| EsseT |
HURRA för portugal =) WHEEEEEEEEEE =) VILKEN MATCH uhhh...ojoj
det är blir en bra forsättning hehe :)
beckhams straffläggning var den sämsta på länge HAAAA =)
HURRa!!!!! |
|
|
| MiB |
men beckham ska inte lägga straffar.. han e brutalt bra på o slå passningar o frisparkar men tycker han ska hålla sig till det..
asså vilken högerfot.. passar från halva plan o kommer på den andres spelares fot hela tiden.. |
|
|
| Proximus |
FAN VA UNDERBAR MATCH!!!!
FAN VA JAG ÄLSKAR PORTUGAL.... äntligen så är skitlaget ute ur EM.
Jag är så otroligt stolt över Ashley Cole och Sol Campbell (ARSENAL!!!) men resten kan dra åt helvete.. underbart att Portugal vann.
Ricardo är förövrigt min nya idol :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Proximus
Jag är så otroligt stolt över Ashley Cole och Sol Campbell (ARSENAL!!!) |
jävligt impad av cole faktiskt :) |
|
|
| Kongo_kim |
Sammanträffande att Beckhams tre senaste straffar har varit pga dåligt gräs. Turkiet halkade han , Frankrike och Portugal går en gräs tuva sönder. Hans ansats är helt ed up för att skjuta straffar det är det. från elva meter kan man inte ta den satsen det är bara gå fram och välja ett hörn. Fortsätter han med ansatsen fortsätter han missa.
Och sen JAAAAAAAAAAA äntligen åker dom arroganta jävlarna ut |
|
|
| dj_hysterix |
| wey nu e huliganerna borta :tongue3 :happy2: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vad tycker ni om det Engelska målet som domaren dömde bort ? Jag tycker nog det var lite fel ändå om man kollar nogrant på repriserna.
Vad gäller hulliganer från England så skäms otroligt många för dom för det är bara ett gäng rötägg men som du sa... skönt dom kanske avlägsnar sig nu :) |
|
|
|
|