return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 22)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by St_Andrew
sverige - holland.

ska vi väl klara, eller hur scul ;)

det hoppas jag. :nervous:

de holländska spelare är sviner när det gäller finalmatcher. :rolleyes:
plötsligt kommer de ute o vinnar .. (oftast oförtjänt) :eek:
disco stu
plz for us germans. Bomb the Ned's away
SnuggLe
quote:
Originally posted by disco stu
plz for us germans. Bomb the Ned's away

STFU! :D

Holland will win! :D
ScuL
va sa jag :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by ScuL
va sa jag :rolleyes:

Dat vind ik ook

Oftewel: I agree :D
Laszlo
RUUD RUUD RUUD!

Jävligt trist att de ställs mot Sverige i kvarten. Och så jävla surt att både England, Sverige och Holland är på samma sida av slutspelstabellen. Tummarna håller jag för Sverige - torskar de på lördag, vilket jag tyvärr tror de gör (Ruud är ju alsmäktig när det gäller att infinna sig på rätt plats vid rätt tidpunkt) så hoppas jag England eller Holland går hela vägen. Frankrike hoppas jag får spö med 8-0 mot grekerna.

Drömfinal: Sverige - Tjeckien :)
Jappio
Good contest. Larsson, Ibrahimovic <-> Robben, Van Nistelrooij

Sounds like a lot of fun!

good luck saturday!
ScuL
på tv:n underskattar de sverige redan.
de sa att det skulle bli en lätt vinst mot sverige..
hmm. väl vi ska se på lördag hur det blir ;)
Laszlo
Vad fasen heter den officiella EM-låten?? Det är väl den som Nelly Furtado gjort? Fattar inte att den inte har spelats....har inte hört den någonstans. Inte på radio (lyssnar iofs inte på radio) inte på arenorna och jag har sett den EN gång på TV, och det var på ZTV en hel vecka innan EM överhuvudtaget ens hade börjat. Tidigare har de ju alltid spelat sönder alla EM-låtar efter alla sändningarna - speciellt Campione - men i år har man knappt hört av den ens en gång. Jag tycker den är kanonbra,,,,Campione är dock den ultimata adrenalinhöjaren när det gäller fotbollslåtar. (Resten av E-types produktioner kan väl däremot diskuteras).

Edit efter lite heavy researching på Google: Det var visst Englands officiella EM-låt, inte hela turneringens. Lite synd tycker jag för den e ju störtskön.

Edit igen: Det var VISST den officiella EM-låten och den heter Forca. Och så var det med det... :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
på tv:n underskattar de sverige redan.
de sa att det skulle bli en lätt vinst mot sverige..
hmm. väl vi ska se på lördag hur det blir ;)

härligt, bästa som kan hända är att dom underskattar oss :)

St_Andrew
http://www.antu.com/naklen/euro2004...umhuriyeti1.mpg

väldigt snyggt mål imo :)
EsseT
quote:
Originally posted by St_Andrew
härligt, bästa som kan hända är att dom underskattar oss :)

Den tyska kommentatorn är väl inte riktigt nöjd med tysklands insats hehe Jag har ju själv den kanalen som sekvensen är tagen ifrån ARD heter den =)

Nåväl det blir Sverige VS Holland på lördag Jag kommer bli jagad av holländare på Sensation om vi slår dem HEHEHE :)
Scoul nu är det krig hahaha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement