return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by ScuL
:nervous:


de har spelat sååååååå dåligt att de förtjäner att förlora allt. :toothless


beautiful picture dude :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Blik
beautiful picture dude :D


To bad all the people in that pic will cry when Holland won't even make it to the finals :disbelief :gsmile:

But ok... don't belive the Swedish team will make it eighter but I hope 4 the best !!!
ScuL
quote:
Originally posted by Blik
beautiful picture dude :D


goed dat je het onderschrift niet kan lezen :p
SteveTranz4ever
Tror nog också Engelsmännen får äta upp sina ord

Inte något kaxiga
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,491258,00.html
RebeL9
grillfest hos mig om England förlorar. Skadeglädjen står högt i kurs!
hustler
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Oerhört överskattade.

Owen och Rooney bränner ju hur många lägen som helst. Deras bäste anfallare i mina ögon är Vassel men han glöms ju alltid bort.
Beckham är Beckham , sätter en frispak var 10:e gång och blir gudabenådad men annars märks han inte mycket. Scholes har inte gjort mål på 3 år i landlaget men går alltid före den otroligt mycket bättre Lampard. Gerrard är duktig men tacklar som en åsna.

Och sen att Premier league DOMINERAS av utlänningar. Arsenal består ju av allt annat än engelsmän. :D


Du kan din fotboll.
St_Andrew
kom igen då kroatien :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kongo_kim Beckham är Beckham , sätter en frispak var 10:e gång och blir gudabenådad men annars märks han inte mycket.
Dina ord har besannats efter Beckhams 1-0 mål....
"denne Beckham har ju en farlig höger fot bla. bla. bla."
SteveTranz4ever
FY FAN !!! Skulle inte vilja vara Engelsman just nu.... Vilken jävla mardröm !!! Vilken jävla skräll !!!
St_Andrew
FY FAAAAN :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

jeremy1984
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :toothless :toothless :toothless
Me very happy today :D
RebeL9
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

FEST HOS MIG NU!!!!
VIVA LA ZIDANE!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement