return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 
Em 2004 (pg. 30)
View this Thread in Original format
SilverX
helt otroligt... :D

nu måste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha sån jävla tur hela tiden ;)
Aendy
quote:
Originally posted by SilverX
nu måste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha sån jävla tur hela tiden ;)


What? Som Cantona säger: "Luck has nothing to do with it". Det är bara så att the harder you work, the luckier you get. Konsekvent man-man i alla matcher, då får man slita kan jag lova!
St_Andrew
fyyyy fan, tjeckien utslagna :S:S:S

hoppas portugal vinner, hata destruktiv fotboll a la sverige :p

quote:
Originally posted by Aendy
What? Som Cantona säger: "Luck has nothing to do with it". Det är bara så att the harder you work, the luckier you get. Konsekvent man-man i alla matcher, då får man slita kan jag lova!


jo fast o andra sidan hade tjeckien lika gärna kunna göra flera mål i ordinarie matchtid...
Kamelen
jag fattar inte.. tjeckien hade maximal otur..och grekland maxtur :( .. men men.. ibland är det väl så..synd bara att i en em-semi :( .. jag sa innan EM att tjeckien och portugal kommer mötas i final.. fick nästan rätt =).. hade hoppats på 5-5 efter 90 min.. 7-7 efter första kvart på silvergoal... 11-11 efter andra .. sen så gör de tusenfemtiosju straffar var..och alla sitter såklart.. så båda lagen kommer överens om att dela på guldet.. det hade vart bra..
Kongo_kim
håller på underdogen Grekland.

vete fan om det var här eller något annat forum då jag sa att Grekland är en blivande stornation inom fotboll
ShyTrance
go Portugal!! hoppas dom vinner em :)
reveal
För varje match som Grekland vunnit har jag tänkt "Va? Ok, det var det värsta, men nästa vinner dom inte". Va fel man kan ha :p
ScuL
precis.
fan va störd


KUL dock! :D :D

Det här var höjdpunkten:



SteveTranz4ever
Hoppade faktiskt på värdnationen Portugal faktiskt... kanske främst för jag inte ville gynna en Grekjävel på jobbet... inget ont om Greker men han på jobbet e en pina...

jaja... e bara å grattulera... fast dom knappt gjort några mål :p

Rätt onödigt med han som sprang in på planen... lite roligt var det dock :)
ScuL
onödigt är precis det som gör det roligt.
(så tycker jag iaf) :p

ShyTrance
fan oxo :(
ScuL
haha




:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 
Privacy Statement