|
Em 2004 (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| SilverX |
helt otroligt... :D
nu måste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha sån jävla tur hela tiden ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SilverX
nu måste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha sån jävla tur hela tiden ;) |
What? Som Cantona säger: "Luck has nothing to do with it". Det är bara så att the harder you work, the luckier you get. Konsekvent man-man i alla matcher, då får man slita kan jag lova! |
|
|
| St_Andrew |
fyyyy fan, tjeckien utslagna :S:S:S
hoppas portugal vinner, hata destruktiv fotboll a la sverige :p
| quote: | Originally posted by Aendy
What? Som Cantona säger: "Luck has nothing to do with it". Det är bara så att the harder you work, the luckier you get. Konsekvent man-man i alla matcher, då får man slita kan jag lova! |
jo fast o andra sidan hade tjeckien lika gärna kunna göra flera mål i ordinarie matchtid... |
|
|
| Kamelen |
| jag fattar inte.. tjeckien hade maximal otur..och grekland maxtur :( .. men men.. ibland är det väl så..synd bara att i en em-semi :( .. jag sa innan EM att tjeckien och portugal kommer mötas i final.. fick nästan rätt =).. hade hoppats på 5-5 efter 90 min.. 7-7 efter första kvart på silvergoal... 11-11 efter andra .. sen så gör de tusenfemtiosju straffar var..och alla sitter såklart.. så båda lagen kommer överens om att dela på guldet.. det hade vart bra.. |
|
|
| Kongo_kim |
håller på underdogen Grekland.
vete fan om det var här eller något annat forum då jag sa att Grekland är en blivande stornation inom fotboll |
|
|
| ShyTrance |
| go Portugal!! hoppas dom vinner em :) |
|
|
| reveal |
| För varje match som Grekland vunnit har jag tänkt "Va? Ok, det var det värsta, men nästa vinner dom inte". Va fel man kan ha :p |
|
|
| ScuL |
precis.
fan va störd
KUL dock! :D :D
Det här var höjdpunkten:


 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hoppade faktiskt på värdnationen Portugal faktiskt... kanske främst för jag inte ville gynna en Grekjävel på jobbet... inget ont om Greker men han på jobbet e en pina...
jaja... e bara å grattulera... fast dom knappt gjort några mål :p
Rätt onödigt med han som sprang in på planen... lite roligt var det dock :) |
|
|
| ScuL |
onödigt är precis det som gör det roligt.
(så tycker jag iaf) :p |
|
|
| ScuL |
haha


:D |
|
|
|
|