|
Em 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| sec ā faire bander un lion :eyespop: |
|
|
| Laszlo |
Nej fy fan. :( Tycker inte Beckham borde lagt straffen - de borde väl fattat att Barthezz om någon skulle läsa den.
Men sir David will be back - lita på det. |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
sec ā faire bander un lion :eyespop: |
Whaaaa?? :rolleyes:
"Torr att göra bandagera ett lejon"? :conf: |
|
|
| Kongo_kim |
Såååå jävla förnedrade!!!!!
ZIZOU!!!!!! jävla engelsmän tdom trodde säkert allt var klart nu vinner vi guld bla bla.
Och Steven Gerrard LOL :haha: |
|
|
| EsseT |
Då ska jag väl lägga in kvällens höjdare här med då =)
MATCH: Svergie VS Bulgarien
TID: 20:45 svensk tid
PLATS: José Alvalade-Stadion-Lissabon
Publikplats: 50000
MATCH resultat: ...
ENJOY THE GAME :)
 |
|
|
| Kongo_kim |
Svensson och Nilsson lirar idag.
så jävla fegt av Lars-Tommy:whip: |
|
|
| hustler |
Nervositeten kryper sig på, sakta men säkert..
Mitt tips är nu 2-1 till Sverige. |
|
|
| Kongo_kim |
Esset
matchen spelas 20:45 Svensk tid |
|
|
| EsseT |
| quote: | Originally posted by hustler
Nervositeten kryper sig på, sakta men säkert..
Mitt tips är nu 2-1 till Sverige. |
håller med dig tror på nåt liknande
Andra tips är 3-1 eller 2-0 Men då krävs det att vi gör första målet och att vi inte blir för tillbaka dragna vi måste VÅGA anfalla
EDIT: tiden är rätt :) haha
heja sverige =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Detta är verkligen ovisst!
Ska tränarduon göra samma miss som i VM 2002?
Då bänkade man Anders Svensson i den första matchen fast att han var i storform. Nu gör man likadant med Källström.
Å att Micke Nilsson spelar istället för chippen (Wilhelmsson) är för mig en gåta!
Vafan, en kille som är sugen och på bra spelhumör gör väl lika bra ifrån sig som en "rutinerad". SÅ löjligt, lite nytänkande nån gång kanske?!!
Mitt tips: Vinst 2-1 |
|
|
| AC. |
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:
Lämna plats åt guldgossen Kim Källström för f! |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by AC.
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:
Lämna plats åt guldgossen Kim Källström för f! |
va har du emot hans namn? |
|
|
|
|