return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
ScuL
sec ā faire bander un lion :eyespop:
Laszlo
Nej fy fan. :( Tycker inte Beckham borde lagt straffen - de borde väl fattat att Barthezz om någon skulle läsa den.

Men sir David will be back - lita på det.
jeremy1984
quote:
Originally posted by ScuL
sec ā faire bander un lion :eyespop:

Whaaaa?? :rolleyes:
"Torr att göra bandagera ett lejon"? :conf:
Kongo_kim
Såååå jävla förnedrade!!!!!


ZIZOU!!!!!! jävla engelsmän tdom trodde säkert allt var klart nu vinner vi guld bla bla.


Och Steven Gerrard LOL :haha:
EsseT
Då ska jag väl lägga in kvällens höjdare här med då =)

MATCH: Svergie VS Bulgarien
TID: 20:45 svensk tid
PLATS: José Alvalade-Stadion-Lissabon
Publikplats: 50000
MATCH resultat: ...

ENJOY THE GAME :)

Kongo_kim
Svensson och Nilsson lirar idag.

så jävla fegt av Lars-Tommy:whip:
hustler
Nervositeten kryper sig på, sakta men säkert..

Mitt tips är nu 2-1 till Sverige.
Kongo_kim
Esset

matchen spelas 20:45 Svensk tid
EsseT
quote:
Originally posted by hustler
Nervositeten kryper sig på, sakta men säkert..

Mitt tips är nu 2-1 till Sverige.


håller med dig tror på nåt liknande
Andra tips är 3-1 eller 2-0 Men då krävs det att vi gör första målet och att vi inte blir för tillbaka dragna vi måste VÅGA anfalla
EDIT: tiden är rätt :) haha

heja sverige =)
SWE_TRANCE
Detta är verkligen ovisst!
Ska tränarduon göra samma miss som i VM 2002?
Då bänkade man Anders Svensson i den första matchen fast att han var i storform. Nu gör man likadant med Källström.
Å att Micke Nilsson spelar istället för chippen (Wilhelmsson) är för mig en gåta!
Vafan, en kille som är sugen och på bra spelhumör gör väl lika bra ifrån sig som en "rutinerad". SÅ löjligt, lite nytänkande nån gång kanske?!!

Mitt tips: Vinst 2-1

AC.
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:

Lämna plats åt guldgossen Kim Källström för f!
Versace
quote:
Originally posted by AC.
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYVÄRDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! :whip:

Lämna plats åt guldgossen Kim Källström för f!


va har du emot hans namn?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement